Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-05-19, 02:52
  #1
Avstängd
Lyssna nu på CNNs råd.

De är viktiga. De är av hög relevans. Ni har alltid trott att killen måste ta första steget, smisk på dej din jävel.

Jag började för ett antal månader sedan att köra med en helt ny taktik (för mig själv). Innan var jag alltid fullast, kåtast och mest påstridig gentemot flickorna som jag så förbannat ville få i säng. Det gick bra ibland, men för det mesta gick det dåligt. Efter ett tag funderade jag kring vad tjejerna i fråga uppfattade oss kåta svin som så ängsligt vill få ligga. Jag tänkte således;

Varför inte spela svårfångad? Flickorna är ju vana med komplimanger men framförallt med kåta fyllesvin som går rakt på sak. Jag började följaktligen halvt "ignorera" flickorna på krogen/festen. Om en tjej tittade på mej med lustig blick tittade jag tillbaka, log lite, men det var allt hon fick.
Efter ett tag kunde jag uppfatta hur hon började försöka möta min blick.
Det hela resulterade i att hon framförde konversationen. I form av "Hej, allt bra med dig ikväll?" gick vi från stadie ett till stadie tre på sekundvis.


Detta låter simpelt och löjligt, men hör och häpna, det är sant!
Många tjejer rivaliserar andra för att få vinna sin trofé.
Om ni spelar svåråtkomliga kommer ni onekligen få ligga mer i jämförelse med ert lilla game då ni går rakt på sak och verkligen visar vad ni vill.
Visserligen kan det kanske bara gälla mig, men jag tror att mitt sätt att "ragga" gynnar gemene man! Och jag vet att andra har postat liknande trådar innan, men låt oss lugna ner oss lite. Kvinnor gillar att ha kommando på det aktuella. När en tjej inte känner sig totalt övermedveten om vad som sker blir det lätt rivalisering.
__________________
Senast redigerad av CNN 2009-05-19 kl. 02:57.
2009-05-19, 02:54
  #2
Avstängd
Känns som jag läst något liknande i en bok någon gång
2009-05-19, 02:56
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tibas
Känns som jag läst något liknande i en bok någon gång

Som jag sade
2009-05-19, 04:07
  #4
Medlem
Ipwns avatar
För att detta ska funka måste man ju se ut någolunda bra också från början för att få de där blickarna från kvinnorna och sålunda behöver man egentligen inte använda sig av denna taktik för att få knulla.
2009-05-19, 04:17
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tibas
Känns som jag läst något liknande i en bok någon gång

"The Game" - Neil Strauss
2009-05-19, 06:34
  #6
Medlem
Bättre att säga att man har cancer och bara tre månader kvar att leva.
2009-05-19, 06:42
  #7
Medlem
Ipwns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GullyFoyle
Bättre att säga att man har cancer och bara tre månader kvar att leva.

De som är dumma nog att gå på det tror väl antagligen också att cancer man kan bli smittad av cancer så det blir nog inte mycket knull ändå
2009-05-19, 06:45
  #8
Medlem
-snW-s avatar
Eller...så tar man initiav och olikt 99% av alla andra killar som antigen stammar, använder en raggningsreplik eller är full...är man istället ett kap.

Tänk efter, ni måste älska er själva innan tjejer kan älska er - på riktigt. Är ni nöjda med ert liv? Vart era liv är på väg, hur ni spenderar er fritid, hur er fysik är?

Då kommer tjejerna per automatik, snabbkuren är inte att "spela svårfångad" genom att undvika tjejernas blickar på krogen...
2009-05-19, 10:14
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GullyFoyle
Bättre att säga att man har cancer och bara tre månader kvar att leva.

Haha, om den funkar ja. Tror dessvärre den är för touché.
2009-05-19, 10:56
  #10
Medlem
Kan ju också vara så att kvinnorna du fått ligga med genom denna metoden bara varit rätt kvinnor.
Det är ju lättare att få i säng en kvinna som vill, och visar du inget intresse, kommer dom fram till dig helt enkelt
2009-05-19, 14:20
  #11
Medlem
Att inte visa sig för angelägen är viktigt. Inget nytt under solen dock. Men det gäller att kunna eskalera på ett snyggt sätt. Mystery har ju många goda tankar om detta. Ju snyggare tjej, desto viktigare att "dominera scenen". Cyniskt men sant.
2009-05-19, 16:02
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CountGrishnackh
Kan ju också vara så att kvinnorna du fått ligga med genom denna metoden bara varit rätt kvinnor.
Det är ju lättare att få i säng en kvinna som vill, och visar du inget intresse, kommer dom fram till dig helt enkelt

Jo, men de flesta kvinnor är så pass vana när killar börjar snacka "bara för att...". De vet exakt vad vi vill, att då välja den mest desperata är liksom inte direkt tjejernas förstaval. "Däremot snubben där borta, vad svår han är, jag måste inspektera lite..."


  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback