Citat:
Ursprungligen postat av
Hydroo
Tror bilden kommer från någon av dom två tilläggsprotokollen. Förmodligen det som släpptes samma dag som FUP:en. Där borde även förhör 9 finnas med. Det andra tilläggsprotokollet tror jag avhandlar dna-fyndet i väskan och förhöret som hölls i samband med det.
Det är helt klart den mest rimliga slutsatsen, framför att Polismyndigheten skulle ha ägnat sig åt någon form av censur av den FUP som släpptes till allmänheten. Om det är några Polismyndigheten borde maskat FUP inför, i syfte att dölja diverse misstag och slarv, är det väl just granskande journalister på etablerade tidningar med en stor skara läsare?
De här två tilläggsprotokollen bestod väl inte av fler än drygt 150 sidor tillsammans väl? Går själv i funderingarna kring att beställa hem dessa två aktbilagor då kostnaden inte kommer bli så enorm.
Om det är så att någon "finansiär" är villig att pynta för kalaset, men av integritetsskäl behöver någon som upplåter sin adress för att mottaga dokumenten för att därefter fotografera av dem, ställer jag gärna upp. Jag har mer tid än pengar. Kontakta mig via PM i sådana fall.