Citat:
Ursprungligen postat av
Halte Harald
Tyckte du hans data hörna såg mysig ut?
Han är så bakom flötet så jag tror knappt han unnat sig en runk de sista 20 åren.
Dessutom tror jag att han förberett sig för att åka dit, jag tror inte han är korkad.
Hur menar du med bakom flötet? Verkar väl inte vara den mest extroverta personen som existerat men har samtidigt både haft jobb, flickvän och ambitioner. Lägenheten är välstädad och man får intrycket av att han är ordningsam. Visst, han har säkert varit mycket i sin lägenhet men det har ju mängder av andra människor genom tiderna också varit utan att dom beskrivits som bakom flötet?
Citat:
Ursprungligen postat av
NYZ367
Varför är folk så tveksamma? Hans DNA finns på så många ställen vad han än hittar på som ursäkt så finns ingen bra förklaring.
Nu är det upp till Svenska rätts systemet, ska vi döma en dubbelmördare eller ska vi låta han komma undan med häktningstiden och skadestånd för den?
Så är det, men vad har han för relation till gården och personerna egentligen? Motivet bör vara ett ekonomiskt, men fattas det ens några pengar?
Någon försöker få ut 900 kronor från Gerds kort. Kan förstås bara vara ett rent försök men det är en jävligt nätt summa om man precis haft ihjäl två personer?
Försökte han kanske stjäla något och blev påkommen? Han verkar ju snott en staty enligt FUP:en
Vet inte varför men det är något som gör att detta inte känns rätt..