2010-01-23, 06:12
Medlem
Här har ni ett event som äger rum nu på Onsdag den 27e Jan..

IAN.C (We Love.. Space, Ibiza, HedKandi)
http://www.djjunior.se/blog/archives/2815
Citera
2010-02-09, 01:55
Medlem
Någon som vet hur båten är på onsdagar? Enligt hemsidan har dom nattklubb till 03.00. Är det mycket folk då?
Citera
2010-02-12, 22:48
Medlem
Infinitums avatar
Är det 20 överallt på lördagar? nåt ställe som har 18? Kanske nåt ställe med ett blackjack bord?
Citera
2010-02-15, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitum
Är det 20 överallt på lördagar? nåt ställe som har 18? Kanske nåt ställe med ett blackjack bord?

ICE kanske =)
Citera
2010-02-15, 13:54
Medlem
Vad har hänt med båten, har hört massa kriminella börjat hänga där och de är ofta bråk, nåt som stämmer?
Citera
2010-02-19, 14:15
Medlem
firstclassriots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbepolarn
Vad har hänt med båten, har hört massa kriminella börjat hänga där och de är ofta bråk, nåt som stämmer?

jag har överlag hört att båten blivit ett tillhåll för diverse pack från svedala / trelleborg / ? / ? etc.

Om det finns mycket kriminella kan jag inte uttala mig om.
Citera
2010-02-19, 14:26
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot
jag har överlag hört att båten blivit ett tillhåll för diverse pack från svedala / trelleborg / ? / ? etc.

Båten är väl nya Slagthuset om jag har fattat det rätt.
Citera
2010-02-20, 19:06
Medlem
Giggis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firstclassriot

De har rätt mycket problem med bråk på båten ja. Medlemmar ur de båda falangerna har bla setts där ett par gånger... Om det är mycket folk från kranskommunerna kan jag inte svara på.

Tycker det är ganska synd på ett sånt ställe som har alla förutsättningar för att bli en bra klubb.

Tråkigt nog finns det inga bra uteställen i Malmö längre. Precis som de flesta andra i min ålder var det först Privé som gällde i många år, sen blev det Plysch och C&G med efterfest på Etagé, sen kom Koi in i bilden och nu ska man vara glad om Glasklart levererar en gång om året. Märkligt med tanke på att Malmö är en av Sveriges största städer.
Citera
2010-02-21, 12:55
Medlem
fideIis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbepolarn

Båten har varit kaos när jag har varit där, slagsmål överallt, skumma typer. Nya ägarna verkar dessutom driva stället sjukt dåligt.
Citera
2010-03-02, 22:50
Medlem
Ska till Malmö nu i helgen och jag undrar om det finns någon mysig pub där de serverar okej mat, schysst öl o rökig whisky för en okej slant. Gärna inget "alkis-häng", utan en vanlig pub med schysst bar.
Citera
2010-03-04, 19:18
Medlem
Skäggbiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apeli
Ska till Malmö nu i helgen och jag undrar om det finns någon mysig pub där de serverar okej mat, schysst öl o rökig whisky för en okej slant. Gärna inget "alkis-häng", utan en vanlig pub med schysst bar.

Mrs. Brown vid Davidshallstorg är väll ganska propert, schysst käk och schysst bar.
Citera
2010-03-29, 17:53
Medlem
buyzabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
Mrs. Brown vid Davidshallstorg är väll ganska propert, schysst käk och schysst bar.
Dit ska jag och äta när det blir Malmötur, men har du eller andra förslag på fler mysiga ställen? Gärna med billig svensk öl, där man kan träffa riktiga malmöiter, med en mysig atmosfär, inget sunkhak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in