2009-12-21, 11:07
Medlem
Stess avatar
3 sidor och ingen har nämnt Nya Tröls?!

Lätt den schysstatse puben i Malmö, förmodligen det största utbudet av ölsorter i hela Malmö och fin blandning på folket. Allt från stammisarna som suttit där sen lunchtid, folk som förfestar innan de ska vidare men även folk som bara vill ut på middag och öl.
Citera
2009-12-21, 15:20
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stes

Lätt den schysstatse puben i Malmö, förmodligen det största utbudet av ölsorter i hela Malmö och fin blandning på folket. Allt från stammisarna som suttit där sen lunchtid, folk som förfestar innan de ska vidare men även folk som bara vill ut på middag och öl.

Har svårt att tro att Tröls slår Bishop Arms på fingrarna när det kommer till ölsortiment.
Citera
2009-12-21, 16:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stes

Nya Tröls är perfekt om du vill frottera dig med alkisar,zigenare och pundare..
Citera
2009-12-21, 17:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Nya Tröls är perfekt om du vill frottera dig med alkisar,zigenare och pundare..

Du blandar inte ihop det med Nobes?
Citera
2009-12-22, 10:55
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Du blandar inte ihop det med Nobes?
Nej.Pub Nobe är väl dock ännu värre. Otroligt att det stället fortfarande finns...
Citera
2009-12-22, 19:02
Medlem
Unoerros avatar
ingen som nämner alla småklubbar runt industrigatan och så? "Deep macht sexy!" heter en grupp på facebook, trevlig anordning med bra musik. Om man gillar techno dvs
Citera
2009-12-22, 22:47
Medlem
ESS-Lunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
Men nu är detta ganska irrelevant för tråden gubben, eftersom den inte handlar om hur dåligt Malmös uteliv är utan vilka val man har när det kommer till Malmös "dåliga" uteliv.

Hans inlägg handlar väl i högsta grad om vilka val man har vid en utgång i Malmö? En ganska träffande beskrivning av flera kända uteställen.
Citera
2009-12-23, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KottbergX
Någon som har koll på vilka barer runt Möllan som har öppet på julafton?

Ölcaféet brukar vara pålitliga. De har haft öppet de senaste jularna. Tempo är iaf stängt - var förbi häromdagen och då hade de redan julstängt.
Citera
2009-12-23, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorm Den Gamle
Ölcaféet brukar vara pålitliga. De har haft öppet de senaste jularna. Tempo är iaf stängt - var förbi häromdagen och då hade de redan julstängt.

Tack för tipset. Hade tänkt gå förbi och kolla läget på Möllan idag, men av de planerna blev intet. Lite nätforskning har i alla fall gett att Tröls har öppet. Och Debaser med om man blir sugen på att fortsätta kvällen. Det får duga för att skaka av sig äckelkänslorna efter disneyjulen.
Citera
2010-01-09, 19:48
Medlem
Constantine_s avatar
tjenis gott folk...tänkte bara fråga vart man ska om man vill ut och festa lite i malmö nuförtiden, har varit borta från ''the game'' i nästan 2år nu och både slagt o prive har ju lagt ner så jag kan tänka mig att allt drägg hänger på chokladfabriken så ditt vill man ju inte

någon som har några tips för just ikväll helst något med hip hop och RnB, skippar gärna etage också hehe
Citera
2010-01-09, 20:50
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Constantine_
tjenis gott folk...tänkte bara fråga vart man ska om man vill ut och festa lite i malmö nuförtiden, har varit borta från ''the game'' i nästan 2år nu och både slagt o prive har ju lagt ner så jag kan tänka mig att allt drägg hänger på chokladfabriken så ditt vill man ju inte

någon som har några tips för just ikväll helst något med hip hop och RnB, skippar gärna etage också hehe

Var Privé och Slagthuset ställena för dig tidigare så kanske Prins Bernhard är något för dig. Om de spelar RnB och Hip Hop tvekar jag dock på.

http://www.prinsbernhard.se/
Citera
2010-01-09, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Constantine_

Prive har inte lagt ner utan gått ihop med gamlingarnas Stadt och blivit Swing Inn. det bästa stället i Malmö tycker jag när jag är där på besök. annars är den staden skit och Kph mkt hellre att föredra när man är där. Men du kanske är en fjortis vad vet jag och vill stanna i sociallfallstaden Malmö. I så fall är Swing Inn bra i Malmömått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in