Kyckling: För mig var det ljuskänsligheten som var det stora problemet så jag har inte så mycket koll på hur bra jag faktiskt såg innan linsen kom ut..
haser: Ok. Ja det lät lite mer logiskt. Själv hade jag inga som helst såna problem men dom hade ju berättat att det var rätt olika. Vissa kände smärta, andra märkte knappt nått alls, jag antar att jag tillhörde dom mer tursamma vad gäller det. Lite irriterat emellanåt men inget som jag ens funderade på att ta något smärtstillande eller så för.
Citat:
Ursprungligen postat av adam24
Jag gjorde No-CUT i onsdags, jag är också svullen i ögonen men det beror på att ögonen tåras och saltet i tårvätskan. Igår sved och stack det mycket i ögonen och jag kunde knappt läsa på min platta eller mobil överhuvud taget och jag var väldigt ljuskänslig, men idag känns allt otroligt bra, fortfarande ganska ljuskänslig men betydligt bättre än igår.
Med tanke på att "alla" rekommenderade ljudböcker i ett mörkt rum för i stort sett dom första 5 dagarna så är det väl inte särskilt förvånande?
Och ett tips för telefonen som jag upptäckte var ju att det gick alldeles utmärkt att styra den genom lakanet i sängen. Klart mindre ljusstark om den ligger under lakanet.