Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-06-30, 21:21
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Jag är en ganska from och vänlig man som inte är känd för att hata mycket här i världen men just surdegsburgarskägg som rapar microbryggd IPA och är beredda på att betala trehundra spänn för en "högrevspuck" med "american mustard" skulle jag vilja skjuta i ansiktet med en potatiskanon.

Ligger mycket i det. Särskilt gott är det inte heller. Föredrar vanliga Big Mac före tryffelburgare med rödlök alla dar.

Jag betalar dock 300 spänn/burgare om jag blir serverad av denna dam:

https://www.youtube.com/watch?v=KJXz...nel=haikarate4
Citera
2021-06-30, 21:55
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 448
Man skall inte beställa meals utan typ 2 bigmac eller tripplecheese för massa näring.Pottisen jävla kolhydrater o colans kan man skita i.

Isvatten o dubbla burgare is da shit

När jag var liten så åkte jag med min morbror och några andra till ett hamburgerhak mitt i Stockholm (Sveavägen). Där kunde man beställa lösa burgare utan en massa bröd. Min burgare hade fyra 90 grammare med en brödhalva i botten och en längst upp.
Citera
2021-06-30, 22:06
  #459
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
När jag var liten så åkte jag med min morbror och några andra till ett hamburgerhak mitt i Stockholm (Sveavägen). Där kunde man beställa lösa burgare utan en massa bröd. Min burgare hade fyra 90 grammare med en brödhalva i botten och en längst upp.

Det går att beställa på i princip varenda hamburgerhak idag också om du vill.
Citera
2021-06-30, 22:09
  #460
Medlem
Knapptryckarns avatar
Jag tror att populariteten bland street food burgare bidragit. T.ex. frankys och flippin - som med all rätta kan ta ett högre pris - har gjort att avskrapsburgare på mcd och Max mm har smyghöjt sina priser på senare tid.

Har inget emot att betala en större slant för en riktigt bra burgare. Men fan heller att jag lägger det på mcd frysta kartongfrisbees.
__________________
Senast redigerad av Knapptryckarn 2021-06-30 kl. 22:12.
Citera
2021-06-30, 22:10
  #461
Avstängd
handlar inte om priset på burgare , det handlar om att man bara får skit för det man betalar idag tyvärr

gör egna så inser ni själva
Citera
2021-06-30, 22:42
  #462
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Det går att beställa på i princip varenda hamburgerhak idag också om du vill.

Antagligen, men jag har inte sett något sådant på menyerna. Har du beställt extra burgare på McDonald's?
Citera
2021-06-30, 23:21
  #463
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Snullerux
Antagligen, men jag har inte sett något sådant på menyerna. Har du beställt extra burgare på McDonald's?

Jadå.
Citera
2021-07-01, 02:14
  #464
Moderator
Arne.Ankas avatar
ang big mac o mcdonalds så gick det precis reklam på tv, 35kr
Citera
2021-07-01, 05:24
  #465
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
ang big mac o mcdonalds så gick det precis reklam på tv, 35kr


Vatt så länge👍
Citera
2021-07-01, 05:52
  #466
Medlem
HasseBanans avatar
Köper numer alltid burgare på lokala hak då man får mer mat för pengarna än hos de stora kedjorna. Sibylla och McDonalds är sämst och ger minst mat för pengarna. Känns som att det mest är kedjor för barn.
Citera
2021-07-01, 07:23
  #467
Medlem
Ghastens avatar
Ja när endast en burgare kostar långt över 100 kr så är det kört för dem att sälja något till mig.

Foodtrucks med dom säljer självklart inte så mycket. Men priserna jag ser när jag passerar en gör att jag aldrig skulle köpa något från dem. Borde vara mycket lägre priser.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback