2009-12-19, 15:29
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sWeePerr
Det har du inte en susning om vem det är lilla valp, och jag föraktar er som lurat i NJ era lögner. Det är verkligen uselt gjort.
Då kanske du kan passa på att svara på detta inlägg också:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20325137&postcount=8008
Citera
2009-12-19, 15:32
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Då kanske du kan passa på att svara på detta inlägg också:
https://www.flashback.org/showpost.php?p=20325137&postcount=8008
Jag har gett en del namnförslag under dagen på vem det kan vara, och det kommer flera också. Så håll ut! Vi kommer sakta men säkert fram till gåtans lösning ska du se. Lita på det!
Citera
2009-12-19, 15:32
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Det har du inte en susning om vem det är lilla valp, och jag föraktar er som lurat i NJ era lögner. Det är verkligen uselt gjort.

Kalla mig gärna valp, för det är smickrande.
Själv så är du ju snart pensionär.
Att du inte vet vem det är kan inte jag hjälpa.
Jag har säkrare källor än du anar.
Citera
2009-12-19, 15:34
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Jag har gett en del namnförslag under dagen på vem det kan vara, och det kommer flera också. Så håll ut! Vi kommer sakta men säkert fram till gåtans lösning ska du se. Lita på det!

Eftersom du ger flera namnförslag så måste det ju innebära att du misstänkliggör någon som inte är Kristina från Expressenartikeln.
Citera
2009-12-19, 15:36
Medlem
KluvenTungas avatar
Citat:
Jo, du hade bl.a. en kandidat från Arboga. Tuesday sade att "Kristina" kom från Stockholm. Litar du på Tuesdays uppgifter? För övrigt tror jag du missade kärnan i min frågeställning. Ditt senaste svar gjorde logiken än mer komlicerad, utifrån innehållet i min frågeställning.

Går och vänder köttbullar, ursäkta om jag missat/missar något.
Citera
2009-12-19, 15:46
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Här har vi en till, som dessutom förekommer i utredningen:

Kristina Helena Petersson på Villagatan 9 i Arboga

Kollar man Ratsit så stämmer åldern ganska bra också.

Har du, som vi andra har på "vår Kristina", någon bra källa på att denna skulle vara "Kristina 46" som figurerar i Expressen menar du?
Citera
2009-12-19, 15:46
Medlem
sWeePerrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KluvenTunga
Jo, du hade bl.a. en kandidat från Arboga. Tuesday sade att "Kristina" kom från Stockholm. Litar du på Tuesdays uppgifter? För övrigt tror jag du missade kärnan i min frågeställning. Ditt senaste svar gjorde logiken än mer komlicerad, utifrån innehållet i min frågeställning.

Går och vänder köttbullar, ursäkta om jag missat/missar något.
Den som är utpekad här tidigare kommer ju inte från Stockholm, eller har jag missat något? Så jag tycker vi utvidgar sökparametrarna till att även innefatta KAK-området. Det måste ändå vara logiskt, tycker du inte det?
Senast redigerad av sWeePerr 2009-12-19 kl. 15:50.
Citera
2009-12-19, 15:51
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eloge
Du har helt rätt i att hela mitt inlägg inte riktar sig mot dig utan mer mot miapetter, Carl Hamilton och trollen runt de Jag tycker rent ut sagt att det är för djävligt att falsk rycktesspridning får pågå hur som helst. Man behöver inte alls ha någon insiderkunskap för att förstå vad som pågår.

Den falska ryktesspridning du pratar om får någon annan stå för, jag tror mej veta vem dessutom...

Till exempel: Jag har inte en aning om varifrån de flesta i den här tråden fått sina uppgifter ifrån ang. denna "Kristina". Jag tror inte de har samma källa som jag har men ändå verkar flera av dem kommit till samma resultat.

Med "troll", menar du då de användare som är avstängda för hot eller de användare som kröp under en sten så snart "Expressen-Kristina" kom på tapeten?
Citera
2009-12-19, 16:01
Medlem
nackepas avatar
Citat:

Jag håller med.

Det är ju faktiskt lite komiskt i denna skandalcirkus att den patetiske med bihang försett NJ med info om helt fel person.

Angående CS så vet jag inte hur det blir med överflyttning eller inte.
Senast redigerad av nackepa 2009-12-19 kl. 16:09. Anledning: Ändring
Citera
2009-12-19, 16:08
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Jag håller med.

Det är ju faktiskt lite komiskt i denna skandalcirkus att den patetiske med bihang försett NJ med info om helt fel person.

Mest är det dock en skam att man numera får ägna sig åt falsk ryktesspridning i arbogatråden utan krav på källa. Något jag tror kan få stora konekvenser i framtiden.

Angående CS så vet jag inte hur det blir med överflyttning eller inte.

Fast lilla nackepa, det finns säkra källor men vad det innebär förstår väl inte du?
Citera
2009-12-19, 16:11
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Fast lilla nackepa, det finns säkra källor men vad det innebär förstår väl inte du?

Källa? Ge mig din säkra källa! Annars håll käft!

Ni tror verkligen att ni är rätt ute men ni anar inte att ni är åt helvete fel.

Ska vi slå vad?
Citera
2009-12-19, 16:21
Medlem
LieDetectors avatar
Det stinker surt om alla dementier. Jag tolkar det som om det är väldigt viktigt för kramargänget att sluta leden ... av någon outgrundlig anledning. Sitter ni och är skraja för Bubbas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in