2012-09-07, 18:51
Medlem
NP: Diocletian - Antichrist Hammerfist

från deras första fullängdare Doom Cult, Necrobastard från Witchrist på trummor.
mangelmangelmangelmangel
Citera
2012-09-08, 01:05
Medlem
Just nu lyssnar jag på "The Last Corpse In The Morgue Is Still Alive" med Gore Ensamble. Pre-Pest...

http://www.youtube.com/watch?v=-m5L1W49M8g&feature=plcp
Senast redigerad av WalkerTexasCorpse 2012-09-08 kl. 01:11.
Citera
2012-09-08, 10:45
Medlem
han solos avatar
Lustre just nu. Fantastiskt!

http://www.youtube.com/watch?v=bXsKPu74vjM

Rakt igenom briljant låt. Dock är jag kluven om den ökar eller skingrar mörkret i min förtappade själ

Nu blir det runk på extremetube.

Väl mött!
Citera
2012-09-08, 14:28
Medlem
Phalgunas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Men ditt jävla mongo, här har folk suttit och trånat efter det släppet och så förmår du dig inte ens att rippa det enda spåret, döpa det till något annat och fixa via en fildelningstjänst. Istället går du in i tråden och proklamerar glatt hur jävla bra den är utan att vilja ge någon annan den upplevelsen, folk som dessutom säkerligen uppskattar den mer än dig. "Sabba försäljningen"? Genom att dela en länk via PM till 3 pers? Tror du musikerna bakom hamnar på gatan då eller? Tror du att spåret blir vattenmärkt och kan spåras till dig eller? Förväntar du dig att NoEvDia hyr in hitmen som ringer på dörren i sällskap med ett par Ipred-kostymer? Men för all del, var en fitta om det nu behagar dig bättre. "Som vi andra får gräva" bla bla... Tror du vi är amatörer eller? Din självgoda jävel.

Nja, exempevis du själv kanske blir tillräckligt frustrerad för att köpa skivan istället för att ladda ner den. Jag föredrar att bandet får ett extra exemplar sålt framför att få känna mig som en del av internetkulturen. Är det så jävla viktigt att höra omedelbart kunde du ha skippat två öl och en holk och haft råd med skivan istället. Det handlar givetvis inte om att jag inte vet hur man laddar upp något utan att bli spårad. Anonyma förolämpningar via internet är för övrigt ganska fånigt, ifall du inte alltid håller samma attityd mot människor du träffar på riktigt.

NP: Inqusition – Omnious doctrines… Rejält taggad på kommande skivan.
Citera
2012-09-08, 16:42
Medlem
wicks avatar
Judas Iscariot - An Eternal Kingdom of Fire

http://www.youtube.com/watch?v=yT-jonuW0Xs

Äckligt bra BM.
Citera
2012-09-09, 00:48
Medlem
Turkanals avatar
NP: Death - Baptized in blood

Top notch av dödens metal!
Citera
2012-09-09, 14:46
Medlem
von_Ss avatar
Posörhatt på. Gravskändare, hav överseende med att jag skräpar ner er fina tråd med popmusik.

Gojira lirar i Stockholm i oktober. Årets konserthöjdpunkt för mig iaf. Det här är en av de bästa live-filmerna jag sett: http://www.youtube.com/watch?v=iJhkhmgZXRk&feature=related
Citera
2012-09-09, 18:05
Medlem
Facepalmx2s avatar
NP: Craft - Earth in a Raging Blaze
Citera
2012-09-09, 18:57
Medlem
Pentagrammatons avatar
Idag var jag och bökade på vinden och fann då till min stora glädje en halvrutten Hitachi Super Woofer under en hög mögliga barnkläder från 80-talet. Så nu har jag äntligen kunnat lyssna på Monstraat demon. Och jag gillart. Våldsamt, smutsigt och ösigt. Mer behöver väl inte sägas.

NP: Sorhin - Apokalypsens Ängel
Sällan det här bandet nämns i tråden. Bra skit juh.
Citera
2012-09-09, 18:58
Medlem
Adversariuss avatar
Nu jääävlar fick jag äntligen tag i Woven Black Arteries! Jag ska inte vara en fitta så jag delar gladeligen med mig till de som PM:ar och frågar. Det vill säga, de jag tycker är förtjänta av att höra den. Nu är det dags för lyssning!
Citera
2012-09-09, 19:14
Medlem
Adversariuss avatar
Håller mig kortfattad för stunden dels då ni andra bör lyssna och utvärdera själva och dels för att jag bara lyssnat en gång, men spontanintrycket var som väntat mycket bra. Känns som en logisk fortsättning på Purging Tongues, men om PT lät som 10 låtar ovanpå varandra låter nya låten som 20. En svartare, kladdigare, mer kaotisk ljudsoppa står ej att finna. Rent spontant tror jag PT slår snäppet högre, men det är skönt att slippa samplingarna i nya låten. Hade dock gärna sett sången lite längre fram i mixen. Detta till trots står deras ställning som världens främsta metalband intakt. HAIL TTNBLD!!!!
Citera
2012-09-09, 19:37
Medlem
Finnelits avatar
NP: Unanimated - Die Alone

Sitta sjuk som aldrig förr och gurgla med till denna -framförallt hela skivan-(innan hostan sätter stopp), det är en fin söndag det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in