Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Men ditt jävla mongo, här har folk suttit och trånat efter det släppet och så förmår du dig inte ens att rippa det enda spåret, döpa det till något annat och fixa via en fildelningstjänst. Istället går du in i tråden och proklamerar glatt hur jävla bra den är utan att vilja ge någon annan den upplevelsen, folk som dessutom säkerligen uppskattar den mer än dig. "Sabba försäljningen"? Genom att dela en länk via PM till 3 pers? Tror du musikerna bakom hamnar på gatan då eller? Tror du att spåret blir vattenmärkt och kan spåras till dig eller? Förväntar du dig att NoEvDia hyr in hitmen som ringer på dörren i sällskap med ett par Ipred-kostymer? Men för all del, var en fitta om det nu behagar dig bättre. "Som vi andra får gräva" bla bla... Tror du vi är amatörer eller? Din självgoda jävel.
Nja, exempevis du själv kanske blir tillräckligt frustrerad för att köpa skivan istället för att ladda ner den. Jag föredrar att bandet får ett extra exemplar sålt framför att få känna mig som en del av internetkulturen. Är det så jävla viktigt att höra omedelbart kunde du ha skippat två öl och en holk och haft råd med skivan istället. Det handlar givetvis inte om att jag inte vet hur man laddar upp något utan att bli spårad. Anonyma förolämpningar via internet är för övrigt ganska fånigt, ifall du inte alltid håller samma attityd mot människor du träffar på riktigt.
NP: Inqusition – Omnious doctrines… Rejält taggad på kommande skivan.