Citat:
Ursprungligen postat av unpronounceable
2. Skitsnack det skulle innebära att det som spelas på radio/tv automatiskt är den bästa musiken iom att de flesta lyssnar på det?
Nej, jag menade att folk dras till stora redan kända band eftersom dom vet att så många uppskattar dom och då antar att dom i alla fall måste innehålla något som gör dom så pass omtyckta. Det betyder alltså inte att det automatiskt blir bra bara för att majoriteten tycker så.
Gillade föressten Mamaleek, stundtals var det grymt bra till och med, som vissa partier i låten "Winter´ll soon be over" från deras S/T. Deras andra skiva var dock stört på omöjlig att hitta, i alla fall under de minuter jag spenderade på att försöka.