Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Ofermod - Pralayic Withdrawal
Rent lyrikmässigt är den här plattorna helt klart en av de bästa som släppts, blir spännande att se hur den nya artar sig om några månader.
Instämmer. tycker dock att plattan som helhet håller jävligt hög standard och är grymt underskattad. Blev som de flesta andra ganska besviken när den först kom men med tiden har dess storhet smygit sig fram och uppenbarat sig för mig bit för bit, som är fallet med de flesta mästerverk inom genren. Ser nästan lika mycket fram emot Ofermods nya släpp som Heart Towards None. Om det inte vore för att Nebiros hoppade av för att bli knutte på heltid. Att världens finaste stämma ska slösas bort sådär...
NP:
LIK - Må Ljuset Aldrig Nå Oss Mer
Finfin "rockig" BM av Graav från Armagedda