2012-02-26, 18:41
  #9049
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredee
Har settat och läst igenom tråden en massa sidor, och tiden har bara flygit iväg och har settat med Soulseek och hämtat en massa låtar och skrivt en lista över vilkla skivor jag ska beställa hem när jag kommer hem till Sverige;

Jag hoppas innerligt att du snappat upp på Sveriges vassaste gäng Craft om du nu inte känner till dem sedan tidigare. Annars har du mycket fint framför dig.

Craft - Thorns in the Planet's Side
Citera
2012-02-26, 22:16
  #9050
Medlem
gromitSWEs avatar
At the gates - Blinded by fear
Citera
2012-02-26, 22:43
  #9051
Medlem
Pentagrammatons avatar
Besatt - Black Mass

Ännu ett bra polskt BM-band som använder sig av svenska namn.
Citera
2012-02-27, 11:40
  #9052
Medlem
Losifers avatar
Aptorian Demon - Libertus
Citera
2012-02-27, 12:18
  #9053
Medlem
Watain - Black Salvation
Citera
2012-02-27, 13:21
  #9054
Medlem
Adversariuss avatar
Glöm för fan inte att inte enbart lista den låt ni lyssnar på, inkludera även lite beskrivningar/åsikter/recensioner eller dylikt så att det inte bara blir en alldaglig listtråd.
Citera
2012-02-27, 17:40
  #9055
Medlem
KillForSatans avatar
Dismember- Of fire. Tror knappast det behövs någon beskrivning
Citera
2012-02-27, 17:43
  #9056
Medlem
Behemoth- The Reign Ov Shemu-Hor

Taggar inför Full Of Hate konserten i Göteborg imorgon.
Citera
2012-02-27, 19:55
  #9057
Medlem
kaoriblasts avatar
Ofermod - Pralayic Withdrawal

Rent lyrikmässigt är den här plattorna helt klart en av de bästa som släppts, blir spännande att se hur den nya artar sig om några månader.
Citera
2012-02-27, 20:59
  #9058
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaoriblast
Ofermod - Pralayic Withdrawal

Rent lyrikmässigt är den här plattorna helt klart en av de bästa som släppts, blir spännande att se hur den nya artar sig om några månader.

Instämmer. tycker dock att plattan som helhet håller jävligt hög standard och är grymt underskattad. Blev som de flesta andra ganska besviken när den först kom men med tiden har dess storhet smygit sig fram och uppenbarat sig för mig bit för bit, som är fallet med de flesta mästerverk inom genren. Ser nästan lika mycket fram emot Ofermods nya släpp som Heart Towards None. Om det inte vore för att Nebiros hoppade av för att bli knutte på heltid. Att världens finaste stämma ska slösas bort sådär...

NP: LIK - Må Ljuset Aldrig Nå Oss Mer
Finfin "rockig" BM av Graav från Armagedda
Citera
2012-02-27, 21:04
  #9059
Medlem
Imperishables avatar
Melechesh - Negative Theology

Hittade dem här i tråden, intressant sound med mellanösterninfluenser. Påminner mig om Nile fast mer lättillgänglig black/death.
Citera
2012-02-27, 23:27
  #9060
Medlem
kaoriblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Instämmer. tycker dock att plattan som helhet håller jävligt hög standard och är grymt underskattad. Blev som de flesta andra ganska besviken när den först kom men med tiden har dess storhet smygit sig fram och uppenbarat sig för mig bit för bit, som är fallet med de flesta mästerverk inom genren. Ser nästan lika mycket fram emot Ofermods nya släpp som Heart Towards None. Om det inte vore för att Nebiros hoppade av för att bli knutte på heltid. Att världens finaste stämma ska slösas bort sådär...

NP: LIK - Må Ljuset Aldrig Nå Oss Mer
Finfin "rockig" BM av Graav från Armagedda

Ersättaren har en riktigt vass stämma han med. Det blir riktigt bra kan jag lova.

LIK är fina grejer, man kan ju önska att de lyckas ta sig samman och spela live vid tillfäle.

NP: Hypothermia - Gråtoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in