2012-02-09, 19:49
  #8689
Medlem
gromitSWEs avatar
Lamb of God - Letter to the Unborn
Citera
2012-02-09, 19:55
  #8690
Medlem
Adversariuss avatar
Gillar Massemord mer och mer. Finns inget som att upptäcka lite hederlig ooriginell, Norgedyrkande, smattrande, posera i vinterskogen-norsecore som figurerar på 2000 släpp om året varav ett eller två är bra. Här är helt klart ett av dem. Ska tanka resten av diskografin nu.

NP: Massemord - Let The World Burn
Citera
2012-02-09, 20:29
  #8691
Medlem
Gorgoroth - Ritual
Citera
2012-02-10, 16:38
  #8692
Medlem
skogslukts avatar
Watain - Stellarvore

En av mina favoriter med Watain. Riktig kvalitet på alla plan. Grym stämning och gitarrslingorna är att döda för. Dessutom tycker jag att texten är så härligt evokativ.
Citera
2012-02-10, 16:53
  #8693
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogslukt
Det där var kvalitet! Helt perfekt för någon som jag som gillar när saker går sakta.

Jag blev dessutom sjukt sugen på att se någon av de där videorna. Av ljuden att döma är det ju något i hästväg

Gillar du det där lär du ju lyssna på Abandon om du inte hört dom. Visserligen kanske inte lika mycket black metal känsla över det hela, men fyfan så tungt, långsamt och brutalt. Nattsvart. Japp, jag gillar att tjata om Abandon.
Pitch Black Hole
http://www.youtube.com/watch?v=eMyGFJYubls
There is no hope
http://www.youtube.com/watch?v=7axKWHFFar4&feature=related
It's all gone
http://www.youtube.com/watch?v=9z1wkSwc2co


Själv drar jag på med lite gammel skit:
Darkthrone - In The Shadow Of The Horns
Citera
2012-02-10, 17:07
  #8694
Medlem
Mordum87s avatar
Folköl och Suffocation´s första fullängdare här! Härligt fet skiva!

np: Suffocation - Effigy of the forgotten
Citera
2012-02-10, 17:37
  #8695
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anesthesia
Drar igenom Lunar Auroras senaste mästerverk Andacht i väntan på Hoagascht som kommer ut den andra mars
Va!? Är det sant? Ja, det är sant!

Får bli Andacht här också.
Citera
2012-02-10, 17:39
  #8696
Medlem
Losifers avatar
Impaled Nazarene - Steelvagina
Citera
2012-02-10, 20:08
  #8697
Medlem
IshethZenunims avatar
NP: Satanic Slaughter - When Darkness Prevails

Riktigt grymma melodiska riff från ett av Sveriges bättre band. Låter väldigt likt tidiga Dark Funeral.
Citera
2012-02-10, 20:18
  #8698
Medlem
Astrofaess avatar
Burzum - Feeble Screams from Forests Unknown

När jag först läste om From the Depths of Darkness tyckte jag att det lät som ett hopplöst onödigt projekt, men med facit i hand blev det ju riktigt bra versioner.
Citera
2012-02-10, 23:20
  #8699
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phalguna
Relaterad låt med ett annat av hans projekt: http://www.youtube.com/watch?v=dsM0iyOn-8A.

Lyssnar nu för fullt på Stabat Mater - S/T
Bra skit så det räcker och blir över. Släpigt, smutsigt och så ondskefullt så jag får gåshud. Mikko är fan inte att leka med.
Citera
2012-02-11, 02:56
  #8700
Medlem
damnLFOs avatar
http://iamaleak.com/

en läckt Meshuggah-låt från Koloss!!! JÄVLAR VAD BRA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in