Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Blev nyfiken på att höra "Vlad Tepes" också, men det var kanske det värsta skit jag någonsin hört. Och ja, det var produktionen som var problemet, har inga som helst problem med rutten lo-fi bm, men det där var ju bara för mycket. En viss charm kanske, men inte ett jävla dugg bra.
Vad tycker ni om "Vlad Tepes"?
Deras halva av "March To The Black Holocaust"-splitten med Belketre är rätt nice. Men jag är lite vinklad i den frågan, det var en av de allra första black-skivor jag fastnade för för åratal sedan. Mest Belketres halva då, tyckte det var det ondaste jag någonsin hört. Hade en liten besatthet av LLN-scenen i samband med det. Det tog dock slut ganska snabbt när man insåg hur kasst det mesta faktiskt var, det enda jag gillar än idag är sagda split samt den enda demon med Dzlvarv. Den är klaustrofobisk som fan. Men ja, vill man utforska den där scenen så räcker det med Belketre, de var de enda som hade något att komma med.
NP - Antediluvian - Scions of Ha Nachash (Spectre of the Burning Valley)
FAAAAN VAD JAG ÄLSKAR DENNA SKIVA. Absolut på topp 3 i nuläget, lyssnar på den dagligen och njuter lika mycket varje gång. Gillar nog nästan dem mer än Teitanblood rent musikaliskt, känns fan som om de besitter death metals tron i dagsläget.