Immortal gör fin black av hösta rang, så inget ont menat. Men dom passar inte in i min smak, så är det bara.
Vem vet, jag kanske kommer att lära mig att älska dem i framtiden
Mitt nuvarande älsklingsband..
Throne of Katarsis -The Winds Of Blasphemy Have Returned