2010-01-09, 21:12
  #2689
Medlem
MixPixs avatar
Immortal gör fin black av hösta rang, så inget ont menat. Men dom passar inte in i min smak, så är det bara.
Vem vet, jag kanske kommer att lära mig att älska dem i framtiden


Mitt nuvarande älsklingsband.. Throne of Katarsis -The Winds Of Blasphemy Have Returned
Citera
2010-01-09, 21:35
  #2690
Medlem
BrainDisorders avatar
Darkthrone - Norway in September


Den enda bra låten ifrån "Dark Thrones and Black Flags", tråkigt nog.

Snart blir det nya Nargaroth.
Citera
2010-01-09, 21:52
  #2691
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Darkthrone - Norway in September


Den enda bra låten ifrån "Dark Thrones and Black Flags", tråkigt nog.

Snart blir det nya Nargaroth.
Nej, gör det inte. Du kommer aldrig vara densamme efter att du plågat dig igenom black-metal med discotrummor och valsmelodier med tremolo på gitarren

NP: Make a Change... Kill Yourself - Fooling the weak
Citera
2010-01-09, 22:09
  #2692
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Nej, gör det inte. Du kommer aldrig vara densamme efter att du plågat dig igenom black-metal med discotrummor och valsmelodier med tremolo på gitarren

NP: Make a Change... Kill Yourself - Fooling the weak

Haha, är bara inne i första låten än och det låter jävligt festligt för stunden iaf.
Inte så ofta man hör sånt här.
Citera
2010-01-09, 22:16
  #2693
Medlem
IblisIndustriess avatar
Ondskapt - II

Från Draco Sit Mihi Dux, det blir inte mer mordisk stämning än så.-
Citera
2010-01-09, 22:34
  #2694
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Darkthrone - Norway in September

Din lilla frestare där, vad sugen du gjorde mig på en riktig klassiker...

NP: Darkthrone -Transilvanian Hunger

......den skivan är verkligen en rå o bitterljuv sak. Mums!
Citera
2010-01-09, 23:45
  #2695
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Immortal gör fin black av hösta rang, så inget ont menat. Men dom passar inte in i min smak, så är det bara.
Vem vet, jag kanske kommer att lära mig att älska dem i framtiden


Mitt nuvarande älsklingsband.. Throne of Katarsis -The Winds Of Blasphemy Have Returned

Sätt på Pure Holocaust och kör en vända i skogen när det snöar så är du fast sen.....det gjorde jag för 17 år sen och kärleken till bandet och framför allt pure holocaust finns kvar
Citera
2010-01-10, 00:12
  #2696
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seriously.
Du gillar inte?

Lyssnar just nu på Deicide "Dead By Dawn".
Hör det till death/black metal?

Njaa, det funkar....Ibland.....
Deicide är döds i grunden, men texterna är satan satan satan rakt igenom....Så det borde bli Blackend Death Metal?


Ont:
Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas
Citera
2010-01-10, 00:15
  #2697
Medlem
alprazolam_s avatar
Khold - Phantom
Ett favoritband. Jag tycker allt dom har gjort är bra!
Svängigt och med tvärsköna riff. Slött och släpigt.
Ja, om detta band skulle ha undgått någon så råder jag till att lyssna litegrann! Norsk black metal när den är som bäst! Och om ni gillar detta så tipsar jag om Tulus på samma gång. Samma snubbar och det hörs verkligen på musiken. Nu stoppar jag in en färsk kronan lös under läppen och slår upp ett till glas kall cola. Med Khold på hyfsat hög volym i lurarna. Skål!
__________________
Senast redigerad av alprazolam_ 2010-01-10 kl. 01:06.
Citera
2010-01-10, 00:31
  #2698
Medlem
svanfridurs avatar
Snurrar ofta i bilen.

nuförtiden blir det ganska mycket Wurdulak, dom har så jävla meckiga feta riff.
Annars gamla sinister, jävligt mycket deathmetall över dom men dom klassas nog som black tror jag.

Någon som har hört det utomordentliga bandet SARCOPHAGO? tuff oldschool blackmetall.
Citera
2010-01-10, 00:34
  #2699
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Khold - Phantom
Ett favoritband. Jag tycker allt dom har gjort är bra!
Svängigt och med tvärsköna riff. Slött och släpigt.
Ja, om detta band skulle ha undgått någon så råder jag till att lyssna litegrann! Norsk black metal när den är som bäst! Och om ni gillar detta så tipsar jag om Tulus på samma gång. Samma snubbar och det hörs verkligen på musiken. Nu stoppar jag in en färsk kronon lös under läppen och slår upp ett till glas kall cola. Med Khold på hyfsat hög volym i lurarna. Skål!


Khlod är sköna....Mange Motstandere, Ingen Motstand är riktigt fin!
Citera
2010-01-10, 00:39
  #2700
Medlem
erkanperkans avatar
keep of kalessin - the dragontower

ÅÅÅH så jävla BRUTALT

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in