Citat:
Ursprungligen postat av skogslukt
Malign - Sinful Fleshspear
Så fruktansvärt bra!! Man riktigt fylls av adrenalin och extatiskt hat av den här låten.
Jag håller med, den är alldeles åt helvete svinbra. Båda deras EP's är geniala, tråkigt att man inte fått ta del av mer material. Men den där låten är nog bäst ändå, Nord/Nebiros har en pipa som inte är av denna värld. AAAMEEEN, AAAMMEEEN!!
NP:
Paysage d'Hiver - Welt Aus Eis. Har inte fastnat för honom tidigare men nu är det så dags. Det här är klart bättre än Darkspace, utsökt vintermusik så här i frånvaron av ordentlig vinter. Fantastiskt fiolspel i denna låt också.