Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja, bra band inte sant? 2 av dem spelar vidare i bm bandet Avsky.
Jag ska plöja igenom Wormrot´s nya album Dirge.
Avsky skall kollas in, tack för tipset.
Annars har mörkrädd från Woods of infinitys nya spelats flitigt. Tror nog det är favoriten för tillfället. Förlåt fortsätter att imponera.