2012-01-03, 16:11
  #8137
Medlem
Frank Friendlys avatar
http://vimeo.com/34440609

<3
Citera
2012-01-03, 16:20
  #8138
Medlem
Losifers avatar
Enslaved - Midgards Eldar
Citera
2012-01-03, 16:29
  #8139
Bannlyst
Aosoth - III. Påminner lite om Antaeus. Bra skit.

Edit: jaha, samma sångare. Där ser man.
Citera
2012-01-03, 21:22
  #8140
Medlem
Losifers avatar
Dämpar ångesten med Shining III: Angst

NP: Självdestruktivitetens Emissarie
Citera
2012-01-03, 23:59
  #8141
Medlem
Vitsaus - IV
Citera
2012-01-04, 11:05
  #8142
Medlem
werterws avatar
Negative 21 - "Negative 21"
Monoton black metal med udda droneinslag

NP: "Rising Towards The Moon Below"
Citera
2012-01-04, 11:25
  #8143
Medlem
Deathspell Omega - Sacreligious Terror
Citera
2012-01-04, 16:49
  #8144
Medlem
alprazolam_s avatar
Nocturnal - Unholycraft - Blood For Glory Of Satan
Polsk black metal som är ganska standard, men som låter precis som det ska, med en hel del bra riff faktiskt! Lite åt gamla Darkthrone hållet.
Citera
2012-01-04, 19:08
  #8145
Medlem
TooOlds avatar
Nytt band! Psychonaut 4

Här är deras demo skiva. Riktigt bra skit!

http://www.youtube.com/watch?v=hY6U9FIgVGk

http://www.youtube.com/watch?v=oZzOz7ARd3M

http://www.youtube.com/watch?v=L0FvuZYhtTo


För övrigt så har det köttats mycket Armagedda idag, Ond Spiritism: Djæfvulens Skalder.
Citera
2012-01-04, 19:19
  #8146
Medlem
Adversariuss avatar
SE HIT

Då får jag be att introducera en ny låt med mitt nya band Monstraat, kallad "Iugulare Mortuos":

http://www.myspace.com/ritualizproductions/music/songs/monstraat-quot-iugulare-mortuos-quot-86105006

För den som undrar är det primitiv black metal som bjuds. Tagen från den kommande demon "Omnis Fallaciae, Libera Nos", begränsad till 50 handnumrerade, självsläppta kassetter.

Feedback uppskattas alltid!
Citera
2012-01-04, 19:53
  #8147
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
SE HIT

Då får jag be att introducera en ny låt med mitt nya band Monstraat, kallad "Iugulare Mortuos":

http://www.myspace.com/ritualizproductions/music/songs/monstraat-quot-iugulare-mortuos-quot-86105006

För den som undrar är det primitiv black metal som bjuds. Tagen från den kommande demon "Omnis Fallaciae, Libera Nos", begränsad till 50 handnumrerade, självsläppta kassetter.

Feedback uppskattas alltid!

Oj, det här lät inte illa minsann! Blev smått överraskad över hur bra det lät. Så brukar inte vara fallet när folk vanligtvis tipsar om sina band på FB.

Vilket/vilka instrument sköter du? Och finnes det planer på CD/Vinyl släpp på något svenskt distro måntro?

Nu lyssnar jag för fullt på Saturnalia Temple - Aion of Drakon
Bandet hör väl inte hemma i den här tråden egentligen men flera medlemmar har rötterna i extrem metal scenen och de flesta som kollar i den här tråden hade nog uppskattat deras musik. Fick hem skivan idag och blev helt tagen över hur bra den är. Som Electric Wizard fast mycket bättre. Sen har Thomas Karlsson skrivit alla texter på plattan vilket ger den flera bonus points i min bok
__________________
Senast redigerad av Pentagrammaton 2012-01-04 kl. 19:59.
Citera
2012-01-04, 19:57
  #8148
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
SE HIT

Då får jag be att introducera en ny låt med mitt nya band Monstraat, kallad "Iugulare Mortuos":

http://www.myspace.com/ritualizproductions/music/songs/monstraat-quot-iugulare-mortuos-quot-86105006

För den som undrar är det primitiv black metal som bjuds. Tagen från den kommande demon "Omnis Fallaciae, Libera Nos", begränsad till 50 handnumrerade, självsläppta kassetter.

Feedback uppskattas alltid!
Låter helt okej! Väldigt lovande. Bra känsla för hur BM ska låta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in