Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
SE HIT
Då får jag be att introducera en ny låt med mitt nya band Monstraat, kallad "Iugulare Mortuos":
http://www.myspace.com/ritualizproductions/music/songs/monstraat-quot-iugulare-mortuos-quot-86105006
För den som undrar är det primitiv black metal som bjuds. Tagen från den kommande demon "Omnis Fallaciae, Libera Nos", begränsad till 50 handnumrerade, självsläppta kassetter.
Feedback uppskattas alltid!
Oj, det här lät inte illa minsann! Blev smått överraskad över hur bra det lät. Så brukar inte vara fallet när folk vanligtvis tipsar om sina band på FB.
Vilket/vilka instrument sköter du? Och finnes det planer på CD/Vinyl släpp på något svenskt distro måntro?
Nu lyssnar jag för fullt på
Saturnalia Temple - Aion of Drakon
Bandet hör väl inte hemma i den här tråden egentligen men flera medlemmar har rötterna i extrem metal scenen och de flesta som kollar i den här tråden hade nog uppskattat deras musik. Fick hem skivan idag och blev helt tagen över hur bra den är. Som Electric Wizard fast mycket bättre. Sen har Thomas Karlsson skrivit alla texter på plattan vilket ger den flera bonus points i min bok