Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jomenvisst, det är förmodligen den bästa höstskivan som finns efter Drudkhs tidiga alster och The Ruins Of Beverasts första. Men att vandra under regntunga skyar och gulröda löv med Forgotten Legends eller Autumn Aurora i öronen är fan i mig oslagbart.
Har bara hört Forgotten Legends, skitbra! Det enda som kan kompetera med tidigare nämnda Negura Bunget-låt i höst-kvalitet :P
annars lyssnar jag i skrivande stund på nya Dornenreich, tror jag gillar! inte megabra, men rätt så

annars vevas första Bathory jävligt flitigt!