2011-09-24, 20:41
  #7537
Medlem
Pestilence - Chronic Infection
Citera
2011-09-24, 22:19
  #7538
Medlem
Akkadians avatar
Primordial - Empire Falls
Citera
2011-09-24, 22:59
  #7539
Medlem
surfacings avatar
Craft - The silence thereafter

Craft är ju lite på tapaten nu så att säga. Jag äger Total soul rape samt Terror propaganda på CD men måste erkänna att jag fortfarande har oerhört svårt att smälta Void. Men men...
__________________
Senast redigerad av surfacing 2011-09-24 kl. 23:09.
Citera
2011-09-25, 02:44
  #7540
Medlem
Edenbelows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamehater
Utan tvekan riktigt, riktigt bra grejer.

Hotbild - Krossade Drömmar

http://www.youtube.com/watch?v=DBH7RXplOvI&feature=related

Satan i mig! Den där jäveln blåste av mig från stolen, och det tackar vi för!
Citera
2011-09-25, 22:19
  #7541
Medlem
Ballfagers avatar
TYPHUS "Coprophagic Communion Upon The Holy Alter"
Amerikansk trams-bm, men en del rätt bra melodier trots det.
Citera
2011-09-26, 14:56
  #7542
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Edenbelow
Satan i mig! Den där jäveln blåste av mig från stolen, och det tackar vi för!
Ja, bra band inte sant? 2 av dem spelar vidare i bm bandet Avsky.

Jag ska plöja igenom Wormrot´s nya album Dirge.
Citera
2011-09-26, 18:37
  #7543
Medlem
Losifers avatar
Snärtig finsk dödsthrash.

NP: Deathchain - Spheres of Blasphemy
Citera
2011-09-26, 21:00
  #7544
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Losifer
Om av Negură Bunget gör sig ännu bättre nu på hösten, mäktigt och vackert som få.

NP: Esarul de Lumini
Jomenvisst, det är förmodligen den bästa höstskivan som finns efter Drudkhs tidiga alster och The Ruins Of Beverasts första. Men att vandra under regntunga skyar och gulröda löv med Forgotten Legends eller Autumn Aurora i öronen är fan i mig oslagbart.
Citera
2011-09-27, 05:04
  #7545
Medlem
von_Ss avatar
Poppar Peste Noir på nattskiftet. Så inihelvete fult och bra. Kört senaste skivan mest men nu avslutar vi med:

http://www.youtube.com/watch?v=uLSUQYzqXZ0
Citera
2011-09-27, 18:42
  #7546
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Poppar Peste Noir på nattskiftet. Så inihelvete fult och bra. Kört senaste skivan mest men nu avslutar vi med:

http://www.youtube.com/watch?v=uLSUQYzqXZ0
Kissband i min mening... Audrey Sylvain från Amesoeurs var hans knulldocka i den vändan hon var uppe hos oss här för inspelning för ett par år sedan eller så, och av det hon berättade verkar Ludovic vara en riktig nolla. Vilket skiner igenom i hans musik. Sunkig och omusikalisk nassepunkare, inte mycket mer.
Citera
2011-09-27, 18:59
  #7547
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jomenvisst, det är förmodligen den bästa höstskivan som finns efter Drudkhs tidiga alster och The Ruins Of Beverasts första. Men att vandra under regntunga skyar och gulröda löv med Forgotten Legends eller Autumn Aurora i öronen är fan i mig oslagbart.
Har bara hört Forgotten Legends, skitbra! Det enda som kan kompetera med tidigare nämnda Negura Bunget-låt i höst-kvalitet :P

annars lyssnar jag i skrivande stund på nya Dornenreich, tror jag gillar! inte megabra, men rätt så annars vevas första Bathory jävligt flitigt!
Citera
2011-09-27, 19:45
  #7548
Medlem
Losifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jomenvisst, det är förmodligen den bästa höstskivan som finns efter Drudkhs tidiga alster och The Ruins Of Beverasts första. Men att vandra under regntunga skyar och gulröda löv med Forgotten Legends eller Autumn Aurora i öronen är fan i mig oslagbart.
Autumn Aurora ja, den är ruskigt bra. Har inte hunnit med att lyssna på debuten än men det kanske är dags nu i höst då.

By the way så har nya Enslaved sjuan läckt.
NP: Enslaved - Striker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in