2013-03-02, 19:11
Medlem
Facepalmx2s avatar
NP: Master's Hammer - Ritual
Citera
2013-03-02, 19:22
Medlem
Hundkatt90s avatar
"AAAAAAANAAAAAAATHEEEEEEEMAAAAAA!!!!!"

NP: Psalm 666 - .
Citera
2013-03-02, 19:47
Medlem
Mordum87s avatar
Men att det fan ska till en mig för att styra upp det här fjamsandet ni håller på med!
Ang nya Darkthrone så håller jag den som något av det klart bästa dom gjort. Sen får man ju helt enkelt ta det för vad det är. Ska folk stirra sig blinda på att de gått ifrån döds till black till det här och känna sig bittra och dumma i huvudet så varsågod. Det fan osar kvalitet av deras musik enligt min mening!
Gå och sura och lyssna Dimmu Borgir istället.

Sitter som vanligt här i min sjukt insuttna soffa och klunkar i mig några folköl till oändligt spisande av diverse plattor med ovanligt hög kvalitet.
Just för tillfället snurrar "De Mysteriis Dom Sathanas" eftersom jag fick ett brinnande sug efter att höra den kanske ondaste skivan i världen .

På schemat längre fram så tänker jag i nån ordning lyssna på dessa:

Carcass - Symphonies of Sickness (bra platta och oändligt bättre än Reek i min mening)
Morbid Angel - Altars of Madness (Bättre än detta blir det ALDRIG)
Blasphemy - 7th angel of doom (saknar ord..)
Repulsion - Horrified (bästa grindplattan i världen, tillsammans med: )
Terrorizer - World Downfall

Fuck off!
Citera
2013-03-02, 20:23
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Men att det fan ska till en mig för att styra upp det här fjamsandet ni håller på med!
Ang nya Darkthrone så håller jag den som något av det klart bästa dom gjort. Sen får man ju helt enkelt ta det för vad det är. Ska folk stirra sig blinda på att de gått ifrån döds till black till det här och känna sig bittra och dumma i huvudet så varsågod. Det fan osar kvalitet av deras musik enligt min mening!
Gå och sura och lyssna Dimmu Borgir istället.

Gamla Dimmu går fan inte av för hackor. "Vi hyller deg Satan, de starkes konge!"

Citat:
Sitter som vanligt här i min sjukt insuttna soffa och klunkar i mig några folköl till oändligt spisande av diverse plattor med ovanligt hög kvalitet.

Så utmärkande för dig, då.

Citat:
Just för tillfället snurrar "De Mysteriis Dom Sathanas" eftersom jag fick ett brinnande sug efter att höra den kanske ondaste skivan i världen .

Nu börjar vi snacka.

Citat:
På schemat längre fram så tänker jag i nån ordning lyssna på dessa:

Carcass - Symphonies of Sickness (bra platta och oändligt bättre än Reek i min mening)
Morbid Angel - Altars of Madness (Bättre än detta blir det ALDRIG)
Blasphemy - 7th angel of doom (saknar ord..)
Repulsion - Horrified (bästa grindplattan i världen, tillsammans med: )
Terrorizer - World Downfall

Fuck off!

Får kolla upp några av de där tipsen.
Citera
2013-03-02, 21:04
Medlem
Larsjudens avatar
Spisar just nu låten Blood Coloured av Edge of Sanity, får se vad som kommer härnäst då spellistan är slumpad...
Citera
2013-03-02, 21:12
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkomann
Gamla Dimmu går fan inte av för hackor. "Vi hyller deg Satan, de starkes konge!"

Mjae, fast särskilt bra var det inte då heller. Tycker dom låter så lama helt enkelt. Stormblåst funkar väl såklart, men inget jag skulle springa benen efter en förstapress på.
Tidigare än så har jag nog inte hört, och särskilt intresserad är jag inte heller.

np: Carcass - Exhume to Consume
Ah, jag bara älskar sånt här rens. Grindcore har ju, speciellt då goregrind, ändlöst pissmånga fjanteri-band idag och det är ju ganska trist då genren är fantastisk när det låter som RgTe och Carcass. Så som det fan SKA utföras. Tänker främst på alla dessa drumprogramming-band såsom Retch, Fuck...Im Dead osv.. Dom borde skjutas och hängas i sina egna inälvor.
Citera
2013-03-02, 22:06
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Får kolla upp några av de där tipsen.
Om du inte hört Morbid Angel's Altars Of Madness, Blasphemy's Fallen Angel of Doom(vilken jag antar att Mordums "7th Angel of Doom" syftar på", samt Repulsion's Horrified så väger din åsikt dessvärre inte särskilt tungt i metalkretsar. "World Downfall" kan rentav jag identifiera som ett nyckelsläpp inom grind-genren, och då har jag knappt ens lyssnat på skivan i fråga. Här gäller det att kunna sin historia innan man uttalar sig.
Citera
2013-03-02, 22:17
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Om du inte hört Morbid Angel's Altars Of Madness, Blasphemy's Fallen Angel of Doom(vilken jag antar att Mordums "7th Angel of Doom" syftar på", samt Repulsion's Horrified så väger din åsikt dessvärre inte särskilt tungt i metalkretsar. "World Downfall" kan rentav jag identifiera som ett nyckelsläpp inom grind-genren, och då har jag knappt ens lyssnat på skivan i fråga. Här gäller det att kunna sin historia innan man uttalar sig.

Ja jag är ju cp. Jag fattar inte varför jag alltid har i huvudet att den skulle heta så! Så jo visst är det den.

Fortf Carcass här
Citera
2013-03-02, 22:23
Medlem
UnholyGraves avatar
Bögigt att inte ha hört Altars of Madness... :O
Citera
2013-03-02, 22:40
Medlem
Mordum87s avatar
Alltså jag säger det ännu en gång. Har fortfarande inte sett någon lista Nuclear Death här inne.. Så vafan är felet på er?

Deras platta "Bride of Insect" är inget annat än ett jävla skitaggressivt monster till platta! Ett klart mästerverk i mina öron och jag kan bara helt enkelt inte tröttna på den!
Så varsågoda att kolla upp och ge fan i att skriva här innan ni hört den!

np: Nuclear Death - Bride of Insect
(Place of skulls)
Citera
2013-03-02, 22:57
Medlem
Arkomanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius

Hahaha... Hört och hört! Hört har jag garanterat gjort; lyssnat på är en annan femma.

Grind är inte riktigt min genre och inte heller topic, så vitt jag vet.

Just nu lyssnar jag på Taake - Fra Vadested till Vandesmed. Är det tillräckligt metal för dig?
Citera
2013-03-02, 23:06
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Hahaha... Hört och hört! Hört har jag garanterat gjort; lyssnat på är en annan femma.

Grind är inte riktigt min genre och inte heller topic, så vitt jag vet.

Just nu lyssnar jag på Taake - Fra Vadested till Vandesmed. Är det tillräckligt metal för dig?

Taake är.. eller ja, VAR bra skit ska väl sägas. Idag är det fanimig oerhört tråkigt att lyssna på skulle jag säga. Har så lite intresse i dom att jag nästan spyr när jag hör namnet.
Men nog fan är både "Nattestid..." och "Over Bjoergvin Graater Himmerik" två ganska makalösa plattor!
Allt efter det är av högsta ointresse för min del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in