Jo fan, Svarti Loghin är bra skit. Länge sedan jag lyssnade dock. Visst är Leffe(Stefan då, vet inte varför han kallas så men det gör han) en bra karl, har dock inte träffat honom sedan Kvarnriten för två år sedan eller vad fan det var men vi hade trevliga samtal där. Han uppdaterar hela tiden på Facebook om hur det går med det nya materialet för Loghin så snart blir det väl ett nytt släpp. Kan kolla hans logg sedan för mer detaljer. Hårdrockare i grunden stämmer ju mer än väl, de är ju så tokiga i 60-70-talsrock så det vet inga mänskliga gränser. Han körde ju en schysst dalmas-hippiestyle när jag sist såg honom, långt hår och stickad tröja och grejer. Nu har dock håret åkt tror jag. Jävligt vass med guran är han i vilket fall, den grabben, enormt atmosfäriska och välskrivna tongångar.
Min nära vän Martin Strandberg(som regisserat senaste Shining-videon) är ju barn-/ungdomsvän med Stefan och de hade band ihop förr om åren när Martin bodde i Falun. Faustus hette de, här kommer en riktigt sexig bild daterad 2003 eller så:
http://www.metal-archives.com/images/8/1/1/6/81160_photo.jpg
Martin hukandes, Stefan till höger, och till vänster Niklas som numera är trummis i Omnizide där bl.a. sångaren från Craft är med.
EDIT: Jaaa titta ja, de har ju släppt en ny EP såg jag nu. Det var ju den Martin gjorde omslaget till, minns jag.