Citat:
Ursprungligen postat av AnkiSS
Ni har väl inte missat Domgård-I Nifelhels skygd från förra året, inga blöjsatanister, utan the real deal
Finska Abhorrence lyssnar jag på just nu, en sjua från -90 som är helt okej!
Det kan jag intyga. Är polare med Vindkall, sist vi sågs i Stockholm vandrade vi nere vid Eriksdalstunnen där vi hittade en nyligen avliden katt; han skulle prompt ha kattens huvud med sig, så en halvtimmes kamp för att halshugga den lille stackaren tog vid. Vi hade inga verktyg så det var bara stenar och glasskärvor som stod till tjänst. Helt otroligt hur seg kattjäveln var, inte ens när vi körde dragkamp gav den med sig. Till slut gav den dock med sig, tror han skulle ge den till Erik i Watain som present.
En av de absolut mest seriösa killar jag någonsin mött i denna sväng, det kan jag direkt säga. Rena professorn i allt vad nordisk/germansk mytologi heter, och han har byggt ett helt komplex djupt ute i skogen där han ägnar sig åt kaosmagi och allsköns andra aktiviteter. Han är dedikerad ända in i benmärgen på ett sätt man sällan ser idag, man kan säga att han är allt det man föreställer sig om människorna bakom de mest hängivna black metal-banden. Han satt ju på Kumla i flera år för kyrkbränning också för ett tag sedan, 2004 var alla bandmedlemmarna ute från kåken om jag minns korrekt.