Citat:
Ursprungligen postat av Losifer
För min del blir det nog också en premiärlyssning på nya Craft ikväll.
Samma här. Ska bli jävligt spännande.
För övrigt glädjer jag mig enormt över upptäckten av Witchmaster, vilket satans jävla ösigt band. Inte fan är det lätt att göra ett förstklassigt album av råmaterial som idisslats non stop de senaste 30 åren - och de har gjort tre(bara den självbetitlade fann jag lite tam i jämförelse med de andra). Masochistic Devil Worship står nog högst i kurs hos mig, sådant primitivt och krälande rått thrashmangel utfört på ett så tekniskt träffsäkert sätt utan att känslan försvinner är oerhört sällsynt. Utöver dem har jag lobotomerat mig både en och sju gånger med mangelgudarna Infernal War's Terrorfront. Witchmaster, Infernal War, Mgla, Kriegsmaschine - Polen stiger bara mer och mer i mina ögon som en leverantör av förstklassig BM. Att de fostrat båda de i mitt tycke främsta extremmetaltrummisarna i världen - Inferno och Stormblast - är ju en ytterligare wow-faktor. Skulle bara säga att Frost och vår egen Emil Dragutinovic kan nosa dem i röven där uppe, men inte ens de kan fan agera slagborrar med samma precision och finess som de två. Då är det fastställt vad Polens befolkning utgörs av - alkoholiserade lastbilschaffisar och metaltrummisar!