Citat:
Ursprungligen postat av VPK
Black Metal akter att dyrka:
Arizmenda (US)
Akitsa (Can)
Nightbringer (Us)
Dödsengel (Nor)
Graupel (Ger)
Urfaust (Ned)
Bara bra band! Jag ska lyssna på
Nightbringer sen bara för det!
Lyssnar just nu på
Annthennanth. Fransk black metal som är helt ok att mangla på nångång ibland!