Belketre - Twilight of the black holocaust
Har diggat endel Belketre och Torgeist på senaste tiden. Vlad Tepes också för den delen.
Det är fan bland det mörkare och mest primitiva skiten som jag nånsin hört!
Kan ju varmt rekommendera om man är ett fan av sånt!
Ett litet sample.
http://www.youtube.com/watch?v=7WyOMaB6CCY
Edit: Nu bytte jag dock och drog igång nya
Autopsy - The tomb within
Riktigt jädrans bra faktiskt. Hade inte förväntat mig nåt annat heller.
Vill gärna höra lite andra åsikter om den!