Så jävla mäktig avslutning på skivan, sista sekunderna ger mig gåshud varje gång.
Tycker du borde satsa mer på Outre och Swarth istället, där dom utvecklat sitt sound betydligt mer jämfört med Seepia. Men givetvis så kan det ju helt enkelt vara så att du inte gillar Portal, hur svårförståeligt det än må vara för mig
Hmm..är tveksam..men någon som demonstrerar sin lyssning av "Katharsis" känns ändå som att det går att lita på.
Jag ska prova..återkommer om ett par dagar med recension
np: ingenting.. men kör "Watain - Satan´s hunger" i huvudet...på repeat.
Sitter och lyssnar på Unanimated.
Av nån anledning har jag aldrig upptäckt detta band förut, helt underbar musik.
Melodic med en kryddning av black låter fint för öronen.
Sitter fint såhär på natten, var minst sagt ett tag sedan som jag lyssnade igenom detta mästerverk ordentligt så tar tillfället i akt och beger mig ned i dom dissonanta gitarrernas helvete.
Sitter fint såhär på natten, var minst sagt ett tag sedan som jag lyssnade igenom detta mästerverk ordentligt så tar tillfället i akt och beger mig ned i dom dissonanta gitarrernas helvete.
Det är ett förbannat jävla bra album. Den och The Work That Transforms God är stora favoriter.
Lyssnat en del på nya Rotting Christ. Jag tycker den blir bättre och bättre. Har bara tillgång till lap-top (och bara de inbyggda högtalarna) så jag ser fram emot att dra ner skivan på min mp3-spelare för lite bättre ljud. Men jag gillar skarpt deras lite egna stil.
Lyssnat en del på nya Rotting Christ. Jag tycker den blir bättre och bättre. Har bara tillgång till lap-top (och bara de inbyggda högtalarna) så jag ser fram emot att dra ner skivan på min mp3-spelare för lite bättre ljud. Men jag gillar skarpt deras lite egna stil.