2010-01-27, 21:50
  #3085
Medlem
R.Stotzkys avatar
NP: Satyricon - Havoc Vulture

Bästa låten från deras bästa platta.
Citera
2010-01-27, 21:54
  #3086
Medlem
VampireLestats avatar
Abigor - Time is the Sulphur in the Veins of the Saint

Kommer på mig själv med att vilja lyssna på den är skivan hela tiden. Så den har fått snurra ett antal gånger här hemma nu. Gissar på att många kommer att avsky deras något (på den här skivan i alla fall) progressiva tendenser, men själv så tycker jag att det är skitbra.
Citera
2010-01-27, 22:52
  #3087
Medlem
Infernuss avatar
Anaal Nathrakh - De Mysteriis Dom Sathanas
Citera
2010-01-27, 22:56
  #3088
Medlem
MixPixs avatar
Vad tycks om min nya avatar?

NP: Marduk -Dreams of Blood and Iron
Citera
2010-01-27, 22:57
  #3089
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Det är nästan bara Vader som jag brukar återkomma till i Death Metal väg. Black Metal lyssnar jag i princip inte alls på.

Inte för att Vader är de enda jag uppskattar, men det är bandet som verkligen har fastnat som favoriter.
Citera
2010-01-27, 23:09
  #3090
Medlem
MixPixs avatar
På lördag är det fullmåne...

NP: Mayhem -Freezing Moon
Citera
2010-01-28, 17:01
  #3091
Medlem
Enitys avatar
Akercocke - Eyes of the Dawn

Akercocke är nog fan ett av världens bästa band, dom har verkligen allt.
Citera
2010-01-28, 19:13
  #3092
Medlem
Byfånes avatar
Vader!!
Citera
2010-01-28, 21:28
  #3093
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VampireLestat
Abigor - Time is the Sulphur in the Veins of the Saint

Kommer på mig själv med att vilja lyssna på den är skivan hela tiden. Så den har fått snurra ett antal gånger här hemma nu. Gissar på att många kommer att avsky deras något (på den här skivan i alla fall) progressiva tendenser, men själv så tycker jag att det är skitbra.
Nej inte jag iaf! Tycker både den förra och den nya är skitbra!

Stielas storhett - Vandrer Rysk black metal från murmansk. Bitande kyla...
Kan detta vara nåt för mixpix kanske? Ja den nya avataren var cool!
__________________
Senast redigerad av alprazolam_ 2010-01-28 kl. 21:30.
Citera
2010-01-28, 23:30
  #3094
Medlem
Infernuss avatar
Dying Fetus - The Weak Shall Be Crushed
Citera
2010-01-28, 23:34
  #3095
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Text..

Aha, fan det var kul med lite bakgrundsinfo. Om du vet vart man får tag på dom andra plattorna så får du gärna skriva här eller skicka ett PM. Har ej hunnit leta så grundligt.

1349 - Pitch Black
Gillar trummandet som fan på den här skivan, mest pga att det går utav helvete fort. Frost är en riktig maskin och ingen man skulle ta så lätt i runkduell. Frågan varför man nu skulle vilja det.
Citera
2010-01-28, 23:52
  #3096
Medlem
musslaas avatar
Just nu rullar Niden Div. 187 -Impergium plattan i cd-spelaren.

Verkligen ett förbannat bra album enligt mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in