2010-01-28, 23:53
  #3097
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Aha, fan det var kul med lite bakgrundsinfo. Om du vet vart man får tag på dom andra plattorna så får du gärna skriva här eller skicka ett PM. Har ej hunnit leta så grundligt.

1349 - Pitch Black
Gillar trummandet som fan på den här skivan, mest pga att det går utav helvete fort. Frost är en riktig maskin och ingen man skulle ta så lätt i runkduell. Frågan varför man nu skulle vilja det.

Frost är gud! Visst, han kanske inte är världens bästa...Men han är i en helt annan liga och att han slår så in i helvete är en annan femma...Men ingen är lika teknisk som honom...

1349 - Nathicana
__________________
Senast redigerad av Infernus 2010-01-28 kl. 23:55.
Citera
2010-01-29, 01:27
  #3098
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Aha, fan det var kul med lite bakgrundsinfo. Om du vet vart man får tag på dom andra plattorna så får du gärna skriva här eller skicka ett PM. Har ej hunnit leta så grundligt.
Deras gamla epostadress är abandon_gbg@hotmail.com, vet inte om det är någon som fortfarande kollar den.

Det finns annars en torrent med fyra plattor att ladda ner, men självklart bör man köpa dem om man har möjlighet.
Citera
2010-01-29, 01:35
  #3099
Medlem
lamehaters avatar
Dimhymn - Projektil
Citera
2010-01-29, 08:30
  #3100
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Stielas storhett - Vandrer Rysk black metal från murmansk. Bitande kyla...
Kan detta vara nåt för mixpix kanske? Ja den nya avataren var cool!
Tack! ^^,

NP: Be Persecuted -Suicide Forest
Citera
2010-01-29, 09:33
  #3101
Medlem
Byfånes avatar
Plöjer igenom hela Deathcrush skivan med Mayhem, måste avlägsna min enorma frustration över studierna.
Citera
2010-01-29, 09:45
  #3102
Medlem
liasors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byfåne
Plöjer igenom hela Deathcrush skivan med Mayhem, måste avlägsna min enorma frustration över studierna.
De är en jävligt bra en du!

NP: Witchmaster - Masochistic Devil Worship
http://www.youtube.com/watch?v=lppFAZhqxTY
bra skit! ...jag känner igen riffet, nån som vet vad dom tagit det från?
__________________
Senast redigerad av liasor 2010-01-29 kl. 09:49.
Citera
2010-01-29, 10:32
  #3103
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MixPix
Tack! ^^,

NP: Be Persecuted -Suicide Forest

Din avatar är ju tung!
Jag kör hela Massvie Killing Capacity skivan med Dismember nu på morgonen...Jävlar vad man vaknar upp och får en bättre dag!
Citera
2010-01-29, 12:01
  #3104
Medlem
alprazolam_s avatar
Stielas storhett - Vandrer
Rysk BM som för tankarna till mörker, vinter och kyla.
Det känns som om detta kunde vara nåt som vissa här i tråden kunde gilla! Eller?

http://www.youtube.com/watch?v=t70X9EBxLDk

Edit: Stielas storhett har även 2st klockrena covers på Vandrer, som är den enda skiva de släppt. Darkthrone - Unholy black metal och Burzum - Erblicket die töchter des firmaments
__________________
Senast redigerad av alprazolam_ 2010-01-29 kl. 12:21.
Citera
2010-01-29, 12:48
  #3105
Medlem
lamehaters avatar
Funeral Mist - A New Light
Citera
2010-01-29, 14:35
  #3106
Medlem
nollie3flips avatar
Opeth - "In midst she was standing"
Gojira - The way of all Flesh (skivan)
Citera
2010-01-29, 15:00
  #3107
Medlem
von_Ss avatar
The Gathering - Second Sunrise

Den må vara 18 år gammal men jag tror att jag fortfarande inte stött på en mörkare låt (posta gärna era kandidater). En riktig jävla guldskiva är vad det här är.

http://www.youtube.com/watch?v=D8KpCKLVsNk

EDIT: Fanns ett videosvar till låten. Vad i helvete gör den här muppen. http://www.youtube.com/watch?v=uSIE50JzSn8&feature=response_watch
Citera
2010-01-29, 15:12
  #3108
Medlem
MixPixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infernus
Din avatar är ju tung!
Tack, hittade den bland en massa gamla bilder när jag städade datorn, tog och moddade den med lite animation osv
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Stielas storhett - Vandrer
Rysk BM som för tankarna till mörker, vinter och kyla.
Det känns som om detta kunde vara nåt som vissa här i tråden kunde gilla! Eller?
Har inte lyssnat på dem än, återkommer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in