Alcest - Écailles de Lune [Part II]
Fyfan i helvete vad bra det är.
Så många vackra arrangemang, riff, rytmer och annat trevligt som Neige slänger in kan andra artister bara drömma om att skapa under hela sin karriär. Precis som jag hade förväntat mig, helt underbar.
Valde denna låt då den åtminstone går igång som en riktig black metal-smocka.