2010-03-10, 15:25
  #3685
Medlem
alprazolam_s avatar
Beherit - Engram
Detta är en riktigt bra bm platta! Personlig favorit just nu!
Citera
2010-03-10, 15:27
  #3686
Medlem
NP: Garrotte - Count the Almonds
Citera
2010-03-10, 16:36
  #3687
Medlem
Nums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infernus
Du och jag måste ha nästan exakt samma musiksmak! Det du postar är alltid sjukt bra enligt mig!

Infernal war - Terrorfront

Jag lyssnar inte så jätte mycket på just black metal.
Men denna låt var ju guld, ska ta och lyssna igenom deras skivor och se om det är nåt jag gillar
__________________
Senast redigerad av Num 2010-03-10 kl. 16:51.
Citera
2010-03-10, 16:54
  #3688
Medlem
Sarcophaguss avatar
Rotting Christ - As If By Magic
Citera
2010-03-10, 17:08
  #3689
Medlem
Drumsticks avatar
Sorcery - bloodchilling tales

Sjukt bra döds från Sandviken, skivan kom 91 tror jag. Så skall RIKTIG döds låta!
Citera
2010-03-10, 17:28
  #3690
Medlem
alprazolam_s avatar
Beherit - Drawing down the moon

Klassiker. Både Kvlt och Trve antar jag, men vem bryr sig...?
Citera
2010-03-10, 19:13
  #3691
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Num
Jag lyssnar inte så jätte mycket på just black metal.
Men denna låt var ju guld, ska ta och lyssna igenom deras skivor och se om det är nåt jag gillar

Den är riktigt bra måste jag säga...
Dark Kirchensteuer - Leb Doch Selber!
Förjävla kass video de har gjort...Men om man bortser från den så är låten riktigt bra i mitt tycke!
Citera
2010-03-10, 20:17
  #3692
Medlem
lamehaters avatar
Funeral Mist - Holy Poison
Citera
2010-03-11, 13:17
  #3693
Medlem
alprazolam_s avatar
Behemoth - Evangelion
Vilken jäkla fet death Behemoth kör! Tidigare har jag mest diggat de gamla blackmetal plattorna, men jag måste säga att deras döds också är riktigt bra!
Citera
2010-03-11, 13:21
  #3694
Medlem
Infernuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Behemoth - Evangelion
Vilken jäkla fet death Behemoth kör! Tidigare har jag mest diggat de gamla blackmetal plattorna, men jag måste säga att deras döds också är riktigt bra!

Nästan alla Behemoths skivor är otroligt bra...Utom Satanica då...

Deathwitch - Blood Sucking Fuck
Citera
2010-03-11, 13:43
  #3695
Medlem
Attackers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lamehater
Funeral Mist - Holy Poison
Grymt. Bästa låten på plattan.


Mercyful Fate - The Oath
Citera
2010-03-11, 14:51
  #3696
Medlem
Galtsurkas avatar
Alcest - Écailles de Lune [Part II]

Fyfan i helvete vad bra det är.
Så många vackra arrangemang, riff, rytmer och annat trevligt som Neige slänger in kan andra artister bara drömma om att skapa under hela sin karriär. Precis som jag hade förväntat mig, helt underbar.
Valde denna låt då den åtminstone går igång som en riktig black metal-smocka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in