Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
NP: 1349 - Sculptor Of Flesh
Förmodligen aldrig hört så snyggt producerade blastbeats.
Åh, Hellfire, jag kan ligga och lyssna på den skivan och bara lyssna på trumljudet. Intensivt och hårt hela tiden. Stenhård virvel och fantastiska cymbaler. Du kanske skulle gilla In Their Darkened Shrines av Nile? Har sagt det många gånger förr i den här tråden, men IDTS har fortfarande snuskigt bra trumproduktion. Tycker de har lyckats riktigt bra med gitarrljudet också på Hellfire, det låter som att det dryper av ondska och äckel. Synd att hela bandet dog i en flygolycka. Jag hade hört något om att de skulle ge ut en ny skiva i år.
1349 - Slaves to Slaughter
Har börjat fastna för Blood Libels också. Kött kött kött mangel mangel mangel.