2010-04-02, 13:02
Medlem
Infernuss avatar
Deicide - The Stench Of Redemption

Florida Döds är aldrig fel!
Citera
2010-04-02, 13:46
Medlem
Fullkungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I Got Erection
Tack som fan för det tipset! Finnarna kan sin brutala dödsmetall. Riktiga old school-vibbar av såväl låt som video

http://www.youtube.com/watch?v=in3rcVdBvns

Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Ja dom är bra! Liasor körde dom här i tråden tidigare. Eller det kanske var i nån annan tråd? Jaja, skitsamma; bra var dom iaf

Vorum FTW! Tacka som fan för tipset, nu är det bara att vänta på plattan då!
Citera
2010-04-02, 14:19
Medlem
Galtsurkas avatar
Peste Noire - Des médecins malades et des saint séquestrés

Vafan, att jag har missat att lyssna på hela denna låt. Vilket jävla kaos i avslutningen, perfekt.

Sen ska jag nog dra på något riktigt jävla uberbrutalt, tänkte om någon ville tipsa om någon riktig krossardöds som låter tungt och brutalt men inte för meckigt. Tröttnat på dom gamla hederliga.
Citera
2010-04-02, 14:42
Medlem
Pescis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galtsurka

Vafan, att jag har missat att lyssna på hela denna låt. Vilket jävla kaos i avslutningen, perfekt.

Sen ska jag nog dra på något riktigt jävla uberbrutalt, tänkte om någon ville tipsa om någon riktig krossardöds som låter tungt och brutalt men inte för meckigt. Tröttnat på dom gamla hederliga.
Testa Defeated Sanitys Psalms Of The Moribund
Citera
2010-04-02, 15:06
Medlem
sp3tts avatar
Citat:

Niles In Their Darkened Shrines skulle vara mitt standardtips, men den har du ju säkert redan hört och tröttnat på. (Själv kommer jag nog aldrig att tröttna på den!) Då får det bli standardtips nummer två, Krisiuns Black Force Domain. Två tips till är Vomitory och Akercocke.

Nile - Execration Text
Citera
2010-04-02, 15:11
Medlem
von_Ss avatar
Citat:

Putrid Pile

http://www.youtube.com/watch?v=-A3viCGbauc
Citera
2010-04-02, 15:15
Medlem
Galtsurkas avatar
Goa tips, Nile och Putrid Pile var dock med i högen utav band jag inte ville lyssna på nu. Eller Nile kan man fan alltid lyssna på.

Drog på;
Defeated Sanity - Psalms of The Moribund
http://www.youtube.com/watch?v=M_AsK3rv5so

Men det är lite för grötigt för min del, dock hårt och tungt.
Citera
2010-04-02, 15:30
Medlem
sp3tts avatar
Citat:
Goa tips, Nile och Putrid Pile var dock med i högen utav band jag inte ville lyssna på nu. Eller Nile kan man fan alltid lyssna på.
Nile kan man alltid lyssna på!

Nile - Churning the Maelstorm. Helt sjuka riff i den här, och solot.
Citera
2010-04-02, 17:31
Medlem
alprazolam_s avatar
Bolt thrower - Warmaster
Bolt trower är av få band som jag gillar som spelar ganska slö deathmetal utan att det blir tråkigt!
Citera
2010-04-02, 19:33
Medlem
Funeral Mist - Sun of hope
Citera
2010-04-02, 20:14
Medlem
Watain - Reaping Death. Jävlar vad bra det är, tror jag måste börja lyssna på lite black igen!
Citera
2010-04-02, 21:16
Medlem
Slänge nyss på första skivan från dubbelalbumet "The Dead End" av Abandon. Låten som går just nu är Pitch Black Hole. Tillsammans med Nasum så kommer Abandon förevigt vara Sveriges bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in