Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Akercocke är grymma, men deras bästa platta är såklart "The Goat of Mendes", era ohängda luspudlar!
NP:
Akercocke - A Skin for Dancing In
Det här är fan i mig den audiala essensen av ren ondska.
http://www.youtube.com/watch?v=650dwxKDVM8
Javisst ja, dom e "La vey" Satanister, kom på nu att jag läst nån intervju.
Ska fan börja läsa om the Satanic bible inatt. Det e nog nåt ditåt som jag räknar mig. Den e fylld av sundaste förnuft, den boken. Har läst den flera gånger iofs... Ja ja Akercock rules! Ska köra ett maraton här. Det e lika bra känns det som!
Kul att du skriver här. Det känns som man e polare när man kommer ihåg gamla recentioner av tex Lumsk. Är jag ganska hundra på att du gav ganska bra kritik. Perfekt läge att pröva dom nu snart då, eftersom jag e lite inne på "pagan / folk / viking" just nu.
NP
Akercock - Coronzon
Den e så bra att den är värd att köra flera gånger på rak. Brutalt och kaotiskt. Yeah!!!