Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Känns som dom flesta BM-plattor som släppts i år har bleknat ganska fort.
Glömde du Glorior Belli, Beherit, Samael, Orcturus, Unanimated, Teitanblood, Archgoat, Acrimonious, Bloodline, Tribulation, Maim, Vomitory osv?
Jag tycker det är starkaste skivåret i mannaminne.
Np: Tribulation - Graveyard Ghouls
Som sagt, imorgon brinner Sundsvall. Någon mer som ska dit?