2009-10-20, 22:09
  #1561
Medlem
Demitris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Mycket black-inslag i senaste skivan, tycker helt klart den får vara med i tråden. Riktigt bra för övrigt.

Hur kunde du pappa, din egen dotter, ditt eget kött och blod
Din kalla skugga omslöt mig när jag på bara knän framför dig stod
Jag slutade äta, jag spydde din sperma, jag kissa och bajsade blod
Men älskade pappa, jag lovar dig heligt, jag yppade aldrig ett ord

Klockren text!
Skitsystem är riktigt bra!
Citera
2009-10-20, 22:11
  #1562
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Nu är ju i och för sig Skitsystem varken black eller death metal, utan crustpunk.

Jo men med mycket metalinfluenser, de borde kunna inspirera fler metalband att sjunga på svenska. Tänk t ex LG Petrov stå och vråla sådär karakteristiskt som bara han kan, fast på svenska, skulle låta jävligt coolt.
__________________
Senast redigerad av kortnamn 2009-10-20 kl. 22:13.
Citera
2009-10-20, 22:13
  #1563
Medlem
sistaversens avatar
Allt snack om Darkthrone gjorde mig riktigt sugen på att dra genom A blaze in the northern sky till Transilvanian hunger, men jag hittar dem fan inte bland allt skräp här hemma! Får bli Spotify sålänge...
Citera
2009-10-20, 22:26
  #1564
Medlem
alprazolam_s avatar
Sigh - Infidel art
Citera
2009-10-20, 22:37
  #1565
Medlem
liasors avatar
NP: Horna - Askeesi
Jävligt bra! Tack alpra som tipsa!

http://www.youtube.com/watch?v=eBMyEE50kSg
Citera
2009-10-20, 23:15
  #1566
Medlem
AN - Revelation I: World Minus Population
Citera
2009-10-21, 12:08
  #1567
Medlem
alprazolam_s avatar
Setherial - Nord
Trodde dom var sämst, men efter Liasor hade nämnt dom i tråden så tog jag mig en lyssning; och faktiskt så är dom helt okej!
Citera
2009-10-21, 14:42
  #1568
Medlem
enghells avatar
Morte Incandescente - Black Skull Crushing Metal
Citera
2009-10-21, 15:02
  #1569
Medlem
Grand Belial's Key - Tricifixion of Swine
Citera
2009-10-21, 15:04
  #1570
Medlem
Basens avatar
Marionette - Enemies
Citera
2009-10-21, 15:13
  #1571
Medlem
Panthalassas avatar
Fan vad ni stressar igenom musik i den här tråden. Jag menar, att ta sig an ett bands diskografi i ett svep..? Luugna ner er!

NP; Negură Bunget - Om.

Det enda black metal-bandet, tillsammans med DsO, som jag fullkomligt omfamnar.
__________________
Senast redigerad av Panthalassa 2009-10-21 kl. 15:24.
Citera
2009-10-21, 15:19
  #1572
Medlem
alprazolam_s avatar
Lugubre - Resurrection of the beast

Brutal black från Holland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in