Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Nu är ju i och för sig Skitsystem varken black eller death metal, utan crustpunk.

Jo men med mycket metalinfluenser, de borde kunna inspirera fler metalband att sjunga på svenska. Tänk t ex LG Petrov stå och vråla sådär karakteristiskt som bara han kan, fast på svenska, skulle låta jävligt coolt.