Atmosfärisk black metal från Ungern... episk å fint, vissa partier påminner en hel del om summoning...
Lyssnar nu. Det här var intressant faktiskt, blir att lyssna mer. Har du nån särskild platta med dom som är särskilt bra? Jag hör vad du menar låter som summoning, tror jag iaf. Man får tacka för tipset mannen!
såg precis en liveupptagning med sear bliss som jag tipsade om här ovan.
dom har en kille som lirar trombon eller va fan det heter på scen...det är ju jävligt EVIL!
fast det här kanske ni redan känner till? jaja, jag upptäckte precis det här bandet...
Lyssnar nu. Det här var intressant faktiskt, blir att lyssna mer. Har du nån särskild platta med dom som är särskilt bra? Jag hör vad du menar låter som summoning, tror jag iaf. Man får tacka för tipset mannen!
Kan tyvärr inte rekommdera nån platta, har bara lyssnat lite enstaka låtar än, men det blir nog till att boka någon platta... gillar det som fan!
såg precis en liveupptagning med sear bliss som jag tipsade om här ovan.
dom har en kille som lirar trombon eller va fan det heter på scen...det är ju jävligt EVIL!
fast det här kanske ni redan känner till? jaja, jag upptäckte precis det här bandet...