Citat:
Ursprungligen postat av pindelskin
VON - Satanic Blood
Jag vet inte riktigt om det räknas som blackmetal, men jag gillar det albumet.
Ganska rå och det känns genuint. Ingen annan som lyssnar?
Haha,skojar du eller? Det räknas definitivt som blackmetal. Kvlt. Trve. Och så vidare... Jo det e rått och primitivt och bra! Jag lyssnar, men det var faktiskt väldigt länge sen. Men jag plockade fram skivan ur samlingen för några dar sen och la fram den, för att jag skulle komma ihåg att lägga in den på datorn. Lika bra att jag gör det på en gång nu.
NP:
Macabre - Unabomber
Rätt skön thrashig döds, eller hur detta klassas. Riktigt härlig musik, med texter som flirtar men diverse seriemördare på ett charmigt sätt.
Uuuuna bomber!
Efter detta blir det
Von - Satanic blood