2014-03-09, 14:13
Medlem
blackmetalboyboys avatar
Sentenced - Descending Curtain Of Death
Citera
2014-03-09, 16:34
Medlem
eckims avatar
Deicide - I am no one

Jävulskt bra låt.
Citera
2014-03-09, 20:16
Medlem
ToMegaTherions avatar
Stilla - Till Slutet
Kanske årsbäst.
Citera
2014-03-09, 20:43
Medlem
von_Ss avatar
Det har blivit dags för mig att krypa till korset angående Ruins Of Beverast. Har tidigare envist hävdat att Unlock the Shrine är bäst. Kanske för att den är så jävla bra att jag av hälften dumhet, hälften lathet bestämt mig för att det helt enkelt inte går att överträffa den.

Men nu har jag kommit till insikt. Rain upon the Impure är så äckligt bra. Vilket jävla mörker. Det finns inget annat betyg att ge plattan än 10/10. Det kan för i helvete vara det bästa som någonsin gjorts alla kategorier.

von Meilenwald är helt otrolig.
Citera
2014-03-10, 13:10
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Det har blivit dags för mig att krypa till korset angående Ruins Of Beverast. Har tidigare envist hävdat att Unlock the Shrine är bäst. Kanske för att den är så jävla bra att jag av hälften dumhet, hälften lathet bestämt mig för att det helt enkelt inte går att överträffa den.

Men nu har jag kommit till insikt. Rain upon the Impure är så äckligt bra. Vilket jävla mörker. Det finns inget annat betyg att ge plattan än 10/10. Det kan för i helvete vara det bästa som någonsin gjorts alla kategorier.

von Meilenwald är helt otrolig.

Men sedär! Grattis till insikten.
Hursomhelst så är ju allt den mannen gjort av högsta möjliga kvalitet, så att välja bara en av de fyra Beverast är dumdristigt. Men ja..vid tvång så är det Rain Upon the Impure som fan tillhör bland det bästa som någonsin gjorts, precis som du säger.
Citera
2014-03-10, 19:51
Medlem
eckims avatar
Gribberiket - Høst

http://www.youtube.com/watch?v=dfrfAa0TwS4

Lätt ett av dom bästa kassett släppen 2013! Något alla bör kolla upp.
Senast redigerad av eckim 2014-03-10 kl. 19:56.
Citera
2014-03-10, 20:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eckim
Gribberiket - Høst

http://www.youtube.com/watch?v=dfrfAa0TwS4

Lätt ett av dom bästa kassett släppen 2013! Något alla bör kolla upp.
Fyjävlar i min låda, det där var inte bra alltså. Men smaken är ju som baken.

Spelar : Desaster - Hellfire's Dominion (det är däremot riktigt kvalitativa grejer) https://www.youtube.com/watch?v=3Ddadw30Mgo&feature=youtube_gdata_player
Senast redigerad av pettson3816 2014-03-10 kl. 20:08.
Citera
2014-03-10, 20:06
Medlem
eckims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson3816
Fyjävlar i min låda, det där var inte bra alltså. Men smaken är ju som baken.

Spelar : Desaster - Hellfire's Dominion (det är däremot riktigt kvalitativa grejer)

Hehe, ja smaken är ju som baken. Jag tycker att det är jävulskt tungt. Lite doom över det hela.
Citera
2014-03-10, 21:03
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Men sedär! Grattis till insikten.
Hursomhelst så är ju allt den mannen gjort av högsta möjliga kvalitet, så att välja bara en av de fyra Beverast är dumdristigt. Men ja..vid tvång så är det Rain Upon the Impure som fan tillhör bland det bästa som någonsin gjorts, precis som du säger.
Nu har ni tjötat i evigheters evighet om karls verk och i synnerhet den plattan. Har tidigare bara haft den på dassig mp3 där den sammantagna storleken var typ 50 megabyte, men nu fick jag tag i en FLAC-version på det tiodubbla. Förhoppningsvis blir jag mer såld nu.
Citera
2014-03-10, 21:12
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToMegaTherion
Nu har ni tjötat i evigheters evighet om karls verk och i synnerhet den plattan. Har tidigare bara haft den på dassig mp3 där den sammantagna storleken var typ 50 megabyte, men nu fick jag tag i en FLAC-version på det tiodubbla. Förhoppningsvis blir jag mer såld nu.
Dra upp volymen och lyssna i hörlurar bara!
Citera
2014-03-10, 21:35
Medlem
ToMegaTherions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Dra upp volymen och lyssna i hörlurar bara!
datorhögtalarna lär ju sprängas så ja det verkar vara enda alternativet
Citera
2014-03-11, 10:55
Avslutad
Hamnskifte - Födzlepijnan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in