Känslan som uppstår när man pumpar Behemoth - Amen så högt man bara har möjlighet till en lördag eftermiddag och det kommer två 13:åriga tjejer och plingar på och bokstavligen frågar vad mina tankar om Jesus är såhär i kommande påskatider.
Vet inte var jag ska ta vägen. Det är så jävla, jävla bra.
Vad är detta du citerar?
np: Arizmenda - Poison Yourself...With Thought (från debutalbumet)
Kanske det bästa av de tjog av band som tillhör det s.k "Black Twilight Circle" från Staterna. Någon som är bekant med banden därifrån? Om inte så kan jag på fullaste allvar lova att det finns mycket godis att hämta hos de banden. Förutom redan nämnda så bör man ju absolut kolla in "Tukaaria", "Shataan" och "Volahn". Riktigt bra och ondskefulla grejor!
Har precis gett ut sitt självbetitlade debutalbum.
Bland de bästa av de oräkneliga moderna oldschool-banden skulle jag säga.
Har inte hört debuten ännu, men 7an de släppte för något år sedan är helt svingrym!
Jag tar pettsons tips på blodigt allvar och idag serveras hembränt och fanta.
Invigsbär min snygga Inquisition-tisha som jag tydligen köpt nån gång i tiden och vad passar då bättre än att lyssna på lite Inquisition? Händer alltför sällan. Sen blir det Darkthrone-dyrkande.
Invigsbär min snygga Inquisition-tisha som jag tydligen köpt nån gång i tiden och vad passar då bättre än att lyssna på lite Inquisition? Händer alltför sällan. Sen blir det Darkthrone-dyrkande.
NP: Inquisition - Ominous...
Inquisition är hands down, mina absoluta favoriter idag, om man nu tillåts inneha sådana.
Allt de skitit ur sig är ju mer eller mindre briljant. Har inte stött på en enda låt ifrån något av deras alster, som varit direkt dålig.
NP: Inquisition - Ominous...
Hembränt, så ska det låta. Bättre än några halvfesna prippsfolkisar..
Lyssnar på barnskrik för tillfället men snart är det Gustafsson i UFC.