2013-06-14, 16:18
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolfnacht
I såna fall enbart Abyssic Hate, allt annat stinker flens och pojkrum bara av mp3-filer.
Dra på lite Blasphemy istället. Även om det nu inte är renrasig (ha-ha!) BM.

Skulle jag inte vilja påstå.

OnT: Windir - 1184. Journey to the end är helt cp-bra... Favoritlåten just nu.
Citera
2013-06-14, 16:38
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Idag är det studenttider. "Fy fan vad vi är bra" ylar glada småflickor i sina vita klänningar. Välkommen in i misären säger jag.

NP: Woods Of Infinity - Förintelse & Libido

Får hålla med där. Att jag själv gastade och skrek det är en annan femma, men jag var ju pissfull enbart för att dränka ångesten!

Till han som ville ha annat än samma gamla ålderdomliga skitband: Acherontas, Aosoth, Katharsis, Negative Plane OCH Lvxcaelis
Citera
2013-06-14, 16:51
Medlem
Nibiruans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av queceracera
Någon som kan tipsa o lite black som inte är stereotyp och tråkig? Jag har mest lyssnat på de gamla klassikerna innan..

Du kan ju börja lyssna lite på nsbm, skiljer sig lite men mest till det bättre.
Eller ännu bättre, klicka på vad som länkas i denna tråden & börja lyssna.
Citera
2013-06-14, 16:56
Medlem
Nibiruans avatar
Winterfylleth - To Find Solace... Where Security Stands

http://youtu.be/ZXEaoJmjvI0

Blir nog till att lägga vantarna på allt som detta bandet släppt som går att få tag på.
Citera
2013-06-14, 21:04
Medlem
skogslukts avatar
Oj, här hade man visst anlänt till självömkans högborg. Själv glädjer jag mig åt att de regnar på studenterna. Det är ett järtecken.

NP: Sorhin - Att ge död, och att välkomna död

Borlänges finest... Bättre än såhär blir det knappt.
Citera
2013-06-14, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skogslukt
Oj, här hade man visst anlänt till självömkans högborg. Själv glädjer jag mig åt att de regnar på studenterna. Det är ett järtecken.

NP: Sorhin - Att ge död, och att välkomna död

Borlänges finest... Bättre än såhär blir det knappt.

Gick runt i regnet i går och önskade livet ur alla tjoande idioter på flakhelvetena och var allmänt förbannad över att det började ösa ner just som jag börjat vandra hemåt... Skitdag.

Menmen, vad gör väl det när man nu sitter med packad pipa och öl i hand och förra årets bästa släpp ur högtalarna.

NP: Marduk - Serpent Sermon

Ska bli fint att se dem i oktober.
Citera
2013-06-15, 01:02
Medlem
Hundkatt90s avatar
Själv förundras jag över folk som ens har tid att tänka på oss stackare som precis har tagit studenten.

Har spenderat min dag med Vemod, både det norska bandet och känslan samt Arktau Eos.
Härlig blandning, det får nog bli lite Clipping innan det är dags att slagga.

NP: Arktau Eos - A Banquet For Ghosts
Citera
2013-06-15, 01:37
Medlem
skogslukts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stockton.T
Gick runt i regnet i går och önskade livet ur alla tjoande idioter på flakhelvetena och var allmänt förbannad över att det började ösa ner just som jag börjat vandra hemåt... Skitdag.

Menmen, vad gör väl det när man nu sitter med packad pipa och öl i hand och förra årets bästa släpp ur högtalarna.

NP: Marduk - Serpent Sermon

Ska bli fint att se dem i oktober.

Fuck, du anar inte hur mycket jag har suktat efter en redig pipa idag. Hade det inte varit för att jobbhelvetet har random drogtester hade jag fan rökt ned mig till apstadiet.

NP: Gnaw Their Tongues - All the Dread Magnificence of Perversity
Spana in den här videon alltså, helt sjukt fascinerande. En fryst kvinna som blir skivad i millimetertunna skivor från huvudet och nedåt. Det är fullkomligt uppslukande att se hur bilderna morphas tills det inte finns något kvar och soundtracket gör det hela än mer överväldigande.
Citera
2013-06-15, 05:36
Medlem
tuppruskarns avatar
Sitter på slutklämmen av nattpasset på jobbet atm och just nu är det At The Gates - Blinded by Fear som skrålar ur högtalarna
Citera
2013-06-15, 10:01
Medlem
Tristramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogslukt
NP: Gnaw Their Tongues - All the Dread Magnificence of Perversity
Spana in den här videon alltså, helt sjukt fascinerande. En fryst kvinna som blir skivad i millimetertunna skivor från huvudet och nedåt. Det är fullkomligt uppslukande att se hur bilderna morphas tills det inte finns något kvar och soundtracket gör det hela än mer överväldigande.
Det där måste vara den märkligaste "musikvideon" jag sett.
Citera
2013-06-15, 10:56
Medlem
Frank Friendlys avatar
Får bli en runda med Gnaw their tongues - Dawn Breaks Open Like a Wound That Bleeds Afresh, var inte igår.

Men först lyssna klart på Menace ruine - Cult of Ruins
Citera
2013-06-15, 12:28
Medlem
Naturochtraditions avatar
Drudkh - Eternal turn of the wheel Album: Forgotten legends
Ett riktigt vackert verk trots sitt genomgående monotona riff på tre ackord och blastbeats. Drudkh var ett av de band som gáv mig en lugnande effekt vid de kriser av existentiell ångest som skett genom åren. Deras musik ger tillsammans med en trevlig tur till skogs en kraftig känsla av eskapism. En esoterisk upplevelse bortom den karga och dystra tillvaron som detta samhälle idag har att erbjuda.

Länge leve naturen! Länge leve Drudkh och deras tidlösa svartmetall!

http://www.youtube.com/watch?v=N67c8miLlt0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in