2013-03-10, 12:42
Medlem
Kapten_Blaus avatar
oh fyfan, idag förtjänar man verkligen en smäll innanför pannbenet... sorry för alla onödiga inlägg igår! och trots att det är förbjudet i tråden, ryggdunk till mordum för nasum tatuering

np: damnation - when creation dies
Citera
2013-03-10, 12:54
Medlem
VissenBuske1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Jösses amalia vad ni skriver idag då. Är det bara jag eller har tråden sjunkit enormt i kvalitet och värde på senaste? Jag beskyller alla nykomlingar som kopierar stammisarna i hopp om att få ryggdunkar av Adversarius och Mordum för denna förrutnelse av ett redan ruttet forum.

Unless these weeds are dealt with
They'll poison everything
They are poisoning everything
We need a gardener
A brutal gardener
A thorough, thoughtful gardener
An iron gardener

Whatever happened to Vlad the Impaler?
Where's Genghis Kahn when you need him?
Or Roi d'Ys?
Ayatollah Khomeini?
Adolf Hitler?
Benito Mussolini?
Nero?
Diocletian?
Kitchener?

Come back!
Come back!

NP: Omnizide - Pleasure From Death

Jasså, det är di två som är "Peter Polis"... Alltid vart likadant i denna tråd. Även innan -07, alltid 2-3 hårdingar med armarna i kors som tror sig styra och ställa.
Citera
2013-03-10, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Då hänvisar jag dig till tråden "Vad för elakt från doom-myllan eller smutsigt från sludge-träsket i gröten lyssnar du på just nu?"

Ah vad fan, är du uppe såhär tidigt efter firandet av internationella kvinnodagen..
Dragged Into Sunlights första är döds/black med inslag av doom/sludge.

Jag som uttryckte mig klumpigt.

Du kan återgå till att leta nya inlägg att hoppa på med din tröttsamma von oben retorik, capisce?

Np: Dragged Into Sunlight - Hatred For Mankind (I, Aurora)
Senast redigerad av yxan 2013-03-10 kl. 13:00.
Citera
2013-03-10, 13:31
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Jösses amalia vad ni skriver idag då. Är det bara jag eller har tråden sjunkit enormt i kvalitet och värde på senaste? Jag beskyller alla nykomlingar som kopierar stammisarna i hopp om att få ryggdunkar av Adversarius och Mordum för denna förrutnelse av ett redan ruttet forum.

NP: Omnizide - Pleasure From Death
Jag håller högljutt med om varenda ord. Inget idioterna säger är på allvar, de tror att det är någon jävla kutym att leka Euronymous här. SKA NI BRÅKA, MENA DET NI SÄGER.

Kommer du när vi (Monstraat) lirar med Omnizide och Kill i Köping den 27 april då? Hajar att det är långt att åka, men det är ju gott om tid. Kan ordna sovplats också om det behövs.
Citera
2013-03-10, 15:07
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VissenBuske1987
Jasså, det är di två som är "Peter Polis"... Alltid vart likadant i denna tråd. Även innan -07, alltid 2-3 hårdingar med armarna i kors som tror sig styra och ställa.

Jag försökte inte vara hård eller styra och ställa. Uttryckte endast missnöje över vad jag betraktar som en negativ utveckling av tråden. Håller inte med i det du säger att det alltid varit så här. Jag tycker tråden låg i topp för ungefär ett år sedan då det fokuserades mer på intressanta diskussioner, tips och faktiskt gav något istället för en massa bekräftelsetörstiga ynglingar som kallar varandra kukbögar då deras bokstavsdiagnoser hindrar de från att söka kontakt med människor på annat sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Jag håller högljutt med om varenda ord. Inget idioterna säger är på allvar, de tror att det är någon jävla kutym att leka Euronymous här. SKA NI BRÅKA, MENA DET NI SÄGER.

Kommer du när vi (Monstraat) lirar med Omnizide och Kill i Köping den 27 april då? Hajar att det är långt att åka, men det är ju gott om tid. Kan ordna sovplats också om det behövs.

Fan, det hade varit något att se fram emot det. Kill är krossande bra live. Och att få se er och Omnizide hade inte suttit helt fel det heller. Men tyvärr är det en omöjlighet då jag bor i ej kartlagt område i den norrbottniska urskogen och är fattigare än en.. Jävligt fattig kille. Har ni något nytt släpp på G?

NP: S.V.E.S.T. - Death to Macrocosm
Citera
2013-03-10, 16:29
Medlem
UnholyGraves avatar
Vart spelar ni då?
Citera
2013-03-10, 17:21
Medlem
Just nu spelas Panphage - Jotnamodi, ruskigt bra BM som absolut är värd att kollas upp. Innan detta spelades Avsky - Malignant
Citera
2013-03-10, 18:05
Medlem
Mordum87s avatar
Söndagen har bestått av ett ändlöst rens på hög volym eftersom jag är gräsänkling!
Just nu goregrind av finaste sort.

Regurgitate - Deviant
(Långt ifrån deras starkaste, men vill man ha sitt RgTe med bra produktion och totalt kaos från början till slut så är ju detta en bra början. Deras minst GOREgrindbetonade platta såattsäga..)
Citera
2013-03-10, 19:39
Medlem
von_Ss avatar
Har äntligen lagt vantarna på Cult Of Fires debut-album och lyssnade igenom skiten för första gången nu. Jag hade ovanligt höga förväntningar på det här som ska vara "nya tjeckiska mästarna på atmosfärisk BM efter Masters Hammer och Root (har visserligen bara lyssnat på dessa ett tag men det räcker för att bygga upp förväntningar, jajemen). Det enda som sägas kan är att det är det är jävligt bra. En genomlyssning bara förvisso men med tanke på hur lite vettigt som släpptes under 2012 så är det här lätt ett av de absolut bästa släppen.

Spår hörs av drama-band som jag inte gillar alls typ Ghost och Devils Blood. Rätt mycket orgel eller vad fan det nu är för instrument och udda ljudbild. Dock kryllar det av gammal hederlig Black Metal och arg undergång och jag har en crush på östeuropeiska språk i BM även om jag inte fattar ett piss.

Jag har sett folk som efterlyst plattan i tråden men den verkar vara det enda som inte finns på Internet dessa dagar. Eftersom jag är så jävla hyvens kan jag ladda upp den om det finns något intresse och jag fattar hur man gör.

NP: Cult Of Fire - Horizont Temnoty
Citera
2013-03-11, 04:13
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Har äntligen lagt vantarna på Cult Of Fires debut-album och lyssnade igenom skiten för första gången nu. Jag hade ovanligt höga förväntningar på det här som ska vara "nya tjeckiska mästarna på atmosfärisk BM efter Masters Hammer och Root (har visserligen bara lyssnat på dessa ett tag men det räcker för att bygga upp förväntningar, jajemen). Det enda som sägas kan är att det är det är jävligt bra. En genomlyssning bara förvisso men med tanke på hur lite vettigt som släpptes under 2012 så är det här lätt ett av de absolut bästa släppen.

Spår hörs av drama-band som jag inte gillar alls typ Ghost och Devils Blood. Rätt mycket orgel eller vad fan det nu är för instrument och udda ljudbild. Dock kryllar det av gammal hederlig Black Metal och arg undergång och jag har en crush på östeuropeiska språk i BM även om jag inte fattar ett piss.

Jag har sett folk som efterlyst plattan i tråden men den verkar vara det enda som inte finns på Internet dessa dagar. Eftersom jag är så jävla hyvens kan jag ladda upp den om det finns något intresse och jag fattar hur man gör.

NP: Cult Of Fire - Horizont Temnoty

Den jäkeln har jag gått och väntat på att den ska poppa upp på internet i över ett år känns det som. Så om du laddar upp den och delar med dig hade det varmt uppskattats.

NP: Acherontas - Blood Current Illumination
Citera
2013-03-11, 06:30
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Den jäkeln har jag gått och väntat på att den ska poppa upp på internet i över ett år känns det som. Så om du laddar upp den och delar med dig hade det varmt uppskattats.

NP: Acherontas - Blood Current Illumination

Då fixar jag det när jag lärt mig hur man gör!
Citera
2013-03-11, 16:55
Medlem
Hundkatt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Då fixar jag det när jag lärt mig hur man gör!
Dropbox är en fantastiskt verktyg för liknande aktioner!
Jag skulle verkligen också digga en DL-länk (pretty please). Ska köpa plattan när det har kommit in pengar men jävlar.. det kliar i fingrarna att få höra detta verk!

NP: Salem's Pot - Run The Night.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in