2013-03-11, 17:07
Medlem
Frank Friendlys avatar
Pratar ni om Triumvirát eller 20:11 ???
Citera
2013-03-11, 17:09
Medlem
Anesthesias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Den jäkeln har jag gått och väntat på att den ska poppa upp på internet i över ett år känns det som. Så om du laddar upp den och delar med dig hade det varmt uppskattats

Citat:
Ursprungligen postat av Hundkatt90
Jag skulle verkligen också digga en DL-länk (pretty please). Ska köpa plattan när det har kommit in pengar men jävlar.. det kliar i fingrarna att få höra detta verk!

Senast redigerad av Anesthesia 2013-03-11 kl. 17:17.
Citera
2013-03-11, 17:21
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Du kan återgå till att leta nya inlägg att hoppa på med din tröttsamma von oben retorik, capisce?
Det kan du haja att jag kommer göra. I verkligheten är jag ganska trevlig och har rentav enstaka life metal-tendenser. Precis som ni har, om ni rannsakar er själva, och likaså alla andra; vi är skapargudens missfall allihop. Men det är den "verkligheten" det, här "diskuterar" vi med helt okända människor på internet bakom användarnamn. Här behöver inte råda några spelregler. Alla hatar vi ju skapelsen, fantiserar om mord och om att torrjucka Pelle Ohlins gravsten - så varför låtsas?

Kommer man in här och beter sig som en fitta får man det förklarat för sig. I novellform, givetvis. Känner man sig kränkt kan man försiktigt påminna sig om att man faktiskt sitter framför en skärm och får sin hela personlighet analyserad av ett gäng totala främlingar på en dataskärm baserat på fem meningar man skrivit där. En del människor skakar lite matt på huvudet och går och gör sig en macka. En del människor gnisslar tänder, får muskelryckningar i ögat och börjar skriva febrila svar av typen "JAG VILL OCKSÅ BLI RESPEKTERAD! DET ÄR MIN MÄNSKLIGA RÄTTIGHET!", och då är det mest medmänskliga att göra att ge dem en serie verbala käftsmällar så att de börjar lipa bakom skärmen, spenderar en sömnlös natt med en burk Xanor i ena handen och en Briska äppelcider i den andra och möter nästa morgon med ett lite bättre perspektiv på vad som utgör skillnaderna mellan verkligheten och internet.
Citera
2013-03-11, 17:25
Medlem
Hundkatt90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anesthesia
Tackar och bockar!
Citera
2013-03-11, 18:41
Medlem
Hundkatt90s avatar
Cult Of Fires Triumvirát är än så länge en jävligt bra platta, jag diggar verkligen när man bygger ut den ursprungliga black metal ljudbilden till att innefatta orglar och mer melodiska element förutsatt att man inte tappar själ och "eldighet" på kuppen.

Man får lite känsla av Behexen, Ofermod, Chaos Moon (tror jag talat om dem förut här, men jävlar vilket band) etc.

NP: Cult Of Fire - Satan Mentor
Citera
2013-03-11, 19:58
Medlem
I gröten ikväll; Nifelheim - Envoy Of Lucifer, och sedan Sarcófago - I.N.R.I
Citera
2013-03-11, 23:45
Medlem
UnholyGraves avatar
Nää... Vad i fan. Den här dagen gick oerhört fort, vilket jag är relativt glad för nu såhär i efterhand.

Skall kolla in alla nya tips imorgon, tackar tackar. Yxan har nog den bästa avataren, själv bär jag bandet ifråga på min rygg.
Citera
2013-03-12, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnholyGrave
Yxan har nog den bästa avataren, själv bär jag bandet ifråga på min rygg.

Wolfpackforever,foreverWolfpack

Tillbaka på jobbhelvetet igen efter sjukskrivning, mycket hat nu som manifesteras i onödigt aggresiv bilkörning med
Np: Marduk - Panzer Division Marduk i bilstereon..
Citera
2013-03-12, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
en sömnlös natt med en burk Xanor i ena handen och en Briska äppelcider i den andra och möter nästa morgon med ett lite bättre perspektiv på vad som utgör skillnaderna mellan verkligheten och internet.

Ot: det förutsätter nog att man just bara håller burken i handen.. Skulle vilja se någon trycka en näve xanor och en cider på det och sitta sömnlös en natt..

Du har vettiga och elaka inlägg, men sånt här.. Det är ju fan bara trams..

Np: Fistfucking Gods Planet
Citera
2013-03-12, 12:51
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Wolfpackforever,foreverWolfpack

Tillbaka på jobbhelvetet igen efter sjukskrivning, mycket hat nu som manifesteras i onödigt aggresiv bilkörning med
Np: Marduk - Panzer Division Marduk i bilstereon..

Wolfpack in i evigheten.
Vad tycker du om Moment Maniacs?

http://www.youtube.com/watch?v=pAO3Dv9PYL0

http://www.youtube.com/watch?v=BmLj61XwJ2E
Citera
2013-03-12, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnholyGrave
Wolfpack in i evigheten.
Vad tycker du om Moment Maniacs?

http://www.youtube.com/watch?v=pAO3Dv9PYL0

http://www.youtube.com/watch?v=BmLj61XwJ2E

Two fucking pieces plattan är ju klockren, men dom gjorde helt rätt i att bara släppa en platta. Fenomenalt rens!

Np: Marduk - Obedience
Citera
2013-03-13, 14:54
Medlem
Wolfnachts avatar
Har hela dagen taggat Deathkult med:

Beyond (Ger) - Grym death metal i samma stil som Venenum
MGLA - behöver ingen presentation här
och nu: Weltbrand - Control Division - Som är ganska typisk BM men ändå något unikt i deras sound.

När jag senare sätter på Goatpenis kommer jag vara så taggad att jag får dampryck och en stark längtan efter en eldkastare.

Sedan kommer även Marduk som nu pratade om, Nifelheim samt The Ruins of Beverast (som ska bli riktigt intressanta live även om jag inte är särskilt inlyssnad på dem).

Skam på er som missar denna line up DK har i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in