2013-03-03, 16:13
  #14161
Medlem
von_Ss avatar
Fy fan vad trevlig senaste Masters Hammer är. Nu ska jag vara bakfull ifred och lyssna på Gontyna Kry.
Citera
2013-03-03, 16:19
  #14162
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Då kör vi ett inträdesprov för dig då.

YouTuba någon låt från följande skivor:
1. Katharsis - VVorldVVithoutEnd
2. Teitanblood - Seven Chalices
3. Repugnant - Epitome Of Darkness
4. Darkthrone - Panzerfaust
5. Mgla - Mdlosci

Återkom med omdömen om samtliga så får vi se hur det går.

Eller så byter vi ut Seven Chalices, EOD och Panzerfaust mot Welowie, Under a Funeral Moon och PdH. Eller kanske bara jag som är en cp-skadad bög som vanligt.
Citera
2013-03-03, 16:29
  #14163
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Eller så byter vi ut Seven Chalices, EOD och Panzerfaust mot Welowie, Under a Funeral Moon och PdH. Eller kanske bara jag som är en cp-skadad bög som vanligt.

Eh ja.. byter du ut SC mot något annat så är du en värre bög än jag trodde.
Citera
2013-03-03, 16:31
  #14164
Medlem
UnholyGraves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordum87
Eh ja.. byter du ut SC mot något annat så är du en värre bög än jag trodde.


Eh man byter fan inte ut EOD heller, aldrig någonsin.
Citera
2013-03-03, 16:55
  #14165
Medlem
Adversariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Eller så byter vi ut Seven Chalices, EOD och Panzerfaust mot Welowie, Under a Funeral Moon och PdH. Eller kanske bara jag som är en cp-skadad bög som vanligt.
Äntligen någon som fattat senaste Master's Hammers storhet! Kudos. Nu återstår bara resten av er jävla alkoholiserade slöhögar.

Under A Funeral Moon kan jag hålla med om, PdH må vara bra men inte bland den absoluta eliten och Welowie vill jag fan inte ens höra talas om. Jag förstår inte för mitt liv hur ni kan fortsätta hylla den; visst, melodierna är fantastiska, gitarrerna och klaviaturen är lysande, likaså sången, men trummisen/trummaskinen KAN JU INTE SPELA för fan. Självklart har jag inget emot lite allmän slapphet i trumspelet, lite missade taktslag här och där och något pajat fill, men trummorna kompar ju för helvete en helt annan låt än den som de övriga instrumenten spelar. Det är ju inte en jävla siffra rätt. Jag må ha varit trummis sedan jag var 11 så jag kanske är lite vinklad i frågan, men jag hajar bara inte hur man kan lyssna på den utan att skita på sig av skratt.
Citera
2013-03-03, 17:03
  #14166
Medlem
Hundkatt90s avatar
Danny Brown > Master's Hammer.
Dra åt helvete allihop!

NP: Ricky eat Acid - Only Girl
Sen ska jag lyssna på Repugnant, slynor.
Citera
2013-03-03, 17:15
  #14167
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Äntligen någon som fattat senaste Master's Hammers storhet! Kudos. Nu återstår bara resten av er jävla alkoholiserade slöhögar.

Under A Funeral Moon kan jag hålla med om, PdH må vara bra men inte bland den absoluta eliten och Welowie vill jag fan inte ens höra talas om. Jag förstår inte för mitt liv hur ni kan fortsätta hylla den; visst, melodierna är fantastiska, gitarrerna och klaviaturen är lysande, likaså sången, men trummisen/trummaskinen KAN JU INTE SPELA för fan. Självklart har jag inget emot lite allmän slapphet i trumspelet, lite missade taktslag här och där och något pajat fill, men trummorna kompar ju för helvete en helt annan låt än den som de övriga instrumenten spelar. Det är ju inte en jävla siffra rätt. Jag må ha varit trummis sedan jag var 11 så jag kanske är lite vinklad i frågan, men jag hajar bara inte hur man kan lyssna på den utan att skita på sig av skratt.

Är en jävla alkoholiserad slöhög själv och hugger inte in på nya skivor förrän ni andra redan spelat sönder dem. Nu får MH rulla här medan jag försöker överleva resten av misären som är denna usla dag.

Okultisto, nihilisto, vracejte nam konve na misto!

Fattar självklart vad du menar med trummorna, men av nån anledning stör det mig inte det minsta.
Citera
2013-03-03, 17:21
  #14168
Medlem
Cryptopsy - None So Vile

Har kikat in deras senare och senaste släpp, men det var inget vidare alls.. None so Vile är dock ett mästerverk, dom toppade aldrig denna platta kanadickerna..
__________________
Senast redigerad av yxan 2013-03-03 kl. 17:30.
Citera
2013-03-03, 18:07
  #14169
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yxan
Vilken sort kör du med?

Isis, sjukt finstämda plattor. Oceanic och Panopticon speciellt..


Wavering Radiant är inte fy skam den heller, finns en del ruggigt bra låtar på den plattan. Men det kan vi ta i rörande tråd.

Kände dock bara för att posta det, och i samband med detta så dök även Darkthrone - Rust upp i spellistan. Ni som gjorde så bra musik, nu har ni börjat med någon äcklig heavy metal. *sveper folkölen*
Citera
2013-03-03, 19:46
  #14170
Medlem
Gr0ngolings avatar
Någon mer som älskar Taake? Noregs Vaapen kan vara den bästa black metal-skivan jag någonsin hört.
Citera
2013-03-03, 19:59
  #14171
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr0ngoling
Någon mer som älskar Taake? Noregs Vaapen kan vara den bästa black metal-skivan jag någonsin hört.

Då kan du i ärlighetens namn inte ha hört mycket överhuvudtaget.
Citera
2013-03-03, 20:11
  #14172
Medlem
Facepalmx2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr0ngoling
Någon mer som älskar Taake? Noregs Vaapen kan vara den bästa black metal-skivan jag någonsin hört.

Maken till tråkig BM får man leta efter.

NP: DsO - Chaining the Katechon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in