Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Eller så byter vi ut Seven Chalices, EOD och Panzerfaust mot Welowie, Under a Funeral Moon och PdH. Eller kanske bara jag som är en cp-skadad bög som vanligt.
Äntligen någon som fattat senaste Master's Hammers storhet! Kudos. Nu återstår bara resten av er jävla alkoholiserade slöhögar.
Under A Funeral Moon kan jag hålla med om, PdH må vara bra men inte bland den absoluta eliten och Welowie vill jag fan inte ens höra talas om. Jag förstår inte för mitt liv hur ni kan fortsätta hylla den; visst, melodierna är fantastiska, gitarrerna och klaviaturen är lysande, likaså sången, men trummisen/trummaskinen
KAN JU INTE SPELA för fan. Självklart har jag inget emot lite allmän slapphet i trumspelet, lite missade taktslag här och där och något pajat fill, men trummorna kompar ju för helvete en helt annan låt än den som de övriga instrumenten spelar. Det är ju inte en jävla siffra rätt. Jag må ha varit trummis sedan jag var 11 så jag kanske är lite vinklad i frågan, men jag hajar bara inte hur man kan lyssna på den utan att skita på sig av skratt.