Citat:
Ursprungligen postat av Vetus
Om man inte är en äkta dödsriddare med full satanskarma måste man köpa sig upp till samma level och där jag är på god väg. I övrigt är det härligt att höra att fler än jag själv ber mamma... eller rånmördar, förstås, för att ha råd med skivor och de flashigaste Ixaxaar-släppen.
Pergalé var ganska skumt.
NP: Armagedda - A World Full Of Lies (Live In Nürnberg)
En ytterst nekrotisk film att beskåda såhär på vilodagen.
Är man sönderkörd i skallen, misantropiskt lagd och inte har några som helst planer på att åtgärda det (snarare tvärtom) så faller det sig ganska naturligt att man är totalt pank hela tiden och faller in i en parasiterande livsstil om det är möjligt. Tycker inte alls det är något att skämmas för. Hade skämts mycket mer om jag hade ett 9-5 jobb, betalade skatt och sög The Man's kuk rent allmänt hela tiden för att ha råd att köpa en massa skit jag egentligen inte behöver för att det är det man förväntas göra. Jag har inte bett om något av det. Jag är inte skyldig samhället någonting. Samhället är skyldig mig ALLT.
Pergalé är ett rätt skumt band, ja. Men funkar om man är på humör.
Får tacka för Armagedda videon. Aldrig tidigare sett de framföra något live. Hörde talas om att det finns en DVD men aldrig fått korn på den.
Sitter och lyssnar på
Funeral Winds - Nexion Xul - The Cursed Bloodline. Riktigt bra skit. Inte ofta man hör det talas om denna platta. Vad tycker ni folk i tråden om detta album tro?
// Sri Guru Frater Ipssissimus Maximus Swami Jachanan Bögröv Pentagrammaton 69°