2012-11-17, 23:37
  #12961
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facepalmx2

Just nu snurrar Swans - The Seer för fulla muggar. Bara en dryg vecka kvar till spelningen på Debaser, sjukt taggad är man. Har herr Mordum tjackat plåtar ännu?

Givetvis! Jag kommer vara där och konsumera öl för att sedan helt enkelt somna och dö innan de ens hinner gå på.
Vad säger du om att hooka upp?
Citera
2012-11-18, 00:12
  #12962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adversarius
Ett sådant inlägg! Man blir varm ända in i den tomma hjärtkammaren.

Ett välgrundat sådant också, det är helt vansinnigt bra allbum/compilation av den extrema black/death träskiga sfären som gärna får penetreras av flera bestialiska monster, nu har jag väl bara spisat denna best i högst två veckor tror jag men helvete i min krökta rygg vad den levererar...demonisk ondska, den spanske vokalisten gör mig mörkrädd. Interluderna (i Seven Chalices...) gör mig mörkrädd också, så nu ska jag sprattla som en rädd liten sill och supa mig vidare i Teitanblood.
__________________
Senast redigerad av automatom 2012-11-18 kl. 00:16.
Citera
2012-11-18, 02:29
  #12963
Medlem
Ritual Necromancy - The Chasm

Oath of the abyss, bland det bästa DM som finns ute i nekrosfären imo. Gör era öron en tjänst och hitta en digital tappning eller något mer påtagligt. Gött, hade trevligt gonatt.
Citera
2012-11-18, 14:46
  #12964
Medlem
ToMegaTherions avatar
Dissection - Mistress of the bleeding sorrow
Doom-Black-Death som förgör allt, men det visste ju alla redan
Citera
2012-11-18, 15:42
  #12965
Medlem
Vetuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pentagrammaton
Jävla grevar och lordar som har råd med DsO-boxen. Man blir ju avis
Själv sitter man fattig som en.. jag vet inte vad och arbetar frenetiskt med att mörda alla möjliga och sno deras pengar (aka tigga av mammsen) för att skrapa ihop pengarna som behövs till Forlorn. Några boxar lär man inte ha råd med i den närmaste framtiden. Är nog lika bra ändå. Börjat bli lite materialistiskt prylbögig på senaste märker jag när man går och vill ha alla möjliga i praktiken värdelösa objekt som piclp-boxar. Så kan jag ju inte hålla på.

NP: Pergalé - The Addiction Song

Om man inte är en äkta dödsriddare med full satanskarma måste man köpa sig upp till samma level och där jag är på god väg. I övrigt är det härligt att höra att fler än jag själv ber mamma... eller rånmördar, förstås, för att ha råd med skivor och de flashigaste Ixaxaar-släppen.

Pergalé var ganska skumt.

NP: Armagedda - A World Full Of Lies (Live In Nürnberg)
En ytterst nekrotisk film att beskåda såhär på vilodagen.
Citera
2012-11-18, 17:13
  #12966
Medlem
Pentagrammatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vetus
Om man inte är en äkta dödsriddare med full satanskarma måste man köpa sig upp till samma level och där jag är på god väg. I övrigt är det härligt att höra att fler än jag själv ber mamma... eller rånmördar, förstås, för att ha råd med skivor och de flashigaste Ixaxaar-släppen.

Pergalé var ganska skumt.

NP: Armagedda - A World Full Of Lies (Live In Nürnberg)
En ytterst nekrotisk film att beskåda såhär på vilodagen.


Är man sönderkörd i skallen, misantropiskt lagd och inte har några som helst planer på att åtgärda det (snarare tvärtom) så faller det sig ganska naturligt att man är totalt pank hela tiden och faller in i en parasiterande livsstil om det är möjligt. Tycker inte alls det är något att skämmas för. Hade skämts mycket mer om jag hade ett 9-5 jobb, betalade skatt och sög The Man's kuk rent allmänt hela tiden för att ha råd att köpa en massa skit jag egentligen inte behöver för att det är det man förväntas göra. Jag har inte bett om något av det. Jag är inte skyldig samhället någonting. Samhället är skyldig mig ALLT.

Pergalé är ett rätt skumt band, ja. Men funkar om man är på humör.

Får tacka för Armagedda videon. Aldrig tidigare sett de framföra något live. Hörde talas om att det finns en DVD men aldrig fått korn på den.

Sitter och lyssnar på Funeral Winds - Nexion Xul - The Cursed Bloodline. Riktigt bra skit. Inte ofta man hör det talas om denna platta. Vad tycker ni folk i tråden om detta album tro?

// Sri Guru Frater Ipssissimus Maximus Swami Jachanan Bögröv Pentagrammaton 69°
__________________
Senast redigerad av Pentagrammaton 2012-11-18 kl. 17:39.
Citera
2012-11-18, 21:45
  #12967
Medlem
von_Ss avatar
Nån som vet när gökursrockarna Portals nya kommer?
Citera
2012-11-18, 21:49
  #12968
Medlem
Imperishables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Nån som vet när gökursrockarna Portals nya kommer?

19 februari.

http://www.ztmag.com/blog/news/?p=12963
Citera
2012-11-18, 22:50
  #12969
Medlem
von_Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperishable
19 februari.

http://www.ztmag.com/blog/news/?p=12963

Spännande! Det är inte ofta jag lyssnar på dem men ett par gånger om året kan Portal på dödsvolym vara ett skönt alternativ till att skjuta av sig skallen.

NP: Ash Borer - My Curse Was Raised blaa bla blabla
Citera
2012-11-18, 23:58
  #12970
Medlem
kaoriblasts avatar
Årets överlägset stressigaste månad. Får fan magsår varje år i november.

NP: Forgotten Woods - Vor Vinteren Rar
Citera
2012-11-19, 10:50
  #12971
Medlem
Då var man tillbaka efter en helg I bastuns land och Black Flames of Blasphemy III. Nästan alla band krossade, men Mgła var fan det bästa jag sett på väldigt länge. Ni som tvekar på att sticka upp på Forlorn Fest, tänk om.

NP: Vspoloch - Sorrow of The Past
Citera
2012-11-19, 11:12
  #12972
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nahu
Då var man tillbaka efter en helg I bastuns land och Black Flames of Blasphemy III. Nästan alla band krossade, men Mgła var fan det bästa jag sett på väldigt länge. Ni som tvekar på att sticka upp på Forlorn Fest, tänk om.

NP: Vspoloch - Sorrow of The Past


Tackar för den guldlåten! Har aldrig tidigare lyssnat på bandet som du nämner, blir att kolla in närmare!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in