Tycker inte man ska köpa de här satans snabb-burgarna, djupfryst skit som man steker på en stund. Nu talar jag om de som säljs av ICA... riktigt dåliga.
Ingen struktur, gick sönder, smaklösa
Belbino Parmonia italiana - färdigriven parmesanost. Finriven, pulveraktig. Långt från hur parmesan ska smaka och ganska otäck konsistens. Jag antar att det gäller all parmesanost i denna form, inte specifikt för detta märke. Undvik!
Senast redigerad av Slothrop 2009-06-06 kl. 12:26.
Tycker inte man ska köpa de här satans snabb-burgarna, djupfryst skit som man steker på en stund. Nu talar jag om de som säljs av ICA... riktigt dåliga.
Ingen struktur, gick sönder, smaklösa
Det är mycket skit i de där också. Blandfärs, potatismjöl etc. Smakar för jävligt gör de också, det har inte mycket att göra med hur en hamburgare bör smaka.
Alla Rydbergs såser. Troligtvis köper Rydbergs in någon sorts budget-bechamel på fat, färgar den i lämplig färg och säljer som vitlökssås, hollandaise, bearnaise etc. Oätligt!
Skulle fira min köttlusta genom att köpa en tonfiskciabatta på ica. Slut. Köpte en tonfiskbaguette istället, de enda de hade var något ica-märke.
ÄT EJ Icas ljusa baguette med tonfiskröra ÄT EJ
Äcklig degig ljuuus baguette (det fanns inga andra). Blev allt för lite och allt för mycket i munnen på samma gång. Rev till sist bort ena brödsidan för att slippa överflödet av deg. Inte för att tonfiskröran ryckte upp situationen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!