Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-14, 01:19
  #13
Medlem
bobafetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Känner flera som jobbar där som berättat och så känner jag flera som stulit ett gäng telefoner därifrån som varit kunders...

Visst stämmer det. Dock har jag inte koll nu för tiden, men när jag jobbade i branschen för 4 år sedan så försvann det MYCKET telefoner där. Halva Kristinehamn fick sina telefoner från ett gäng som jobbade på Anovo. Jag har åxå inhandlat av dem...
Citera
2009-01-02, 05:53
  #14
Medlem
simson79s avatar
Man kunde ringa en vän som arbetade där runt lunchtid och sen när han gick hem klockan fyra hade han med sig beställning.. Tror jag beställde 5 st Ericsson som mest och man fick dom alltid.. gamla goda tider
Citera
2009-01-02, 15:58
  #15
Medlem
gonimbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simson79
Man kunde ringa en vän som arbetade där runt lunchtid och sen när han gick hem klockan fyra hade han med sig beställning.. Tror jag beställde 5 st Ericsson som mest och man fick dom alltid.. gamla goda tider

Och så undrar serviceverkstäderna varför alla ÅF hatar dom..
Citera
2009-01-02, 19:47
  #16
Medlem
simson79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonimbe
Och så undrar serviceverkstäderna varför alla ÅF hatar dom..


Det va så förr i tiden tror det är hårdare säkerthet iaf på Anovo nu förtiden
Citera
2009-01-02, 20:20
  #17
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Anovo suger verkligen. Tar tid på sig samt väldigt förvirrande.
Citera
2009-01-05, 01:48
  #18
Medlem
marrywannas avatar
:)

Jadu sitter här med min utbytes enhet , lika dålig som det har var förut , funderar på om dom bara byte skal eller nå , har samma imei nr som förut men inte det som står på skalet. snåla var dom jävlarna att jag inte fick med bakskal , skicka utan pga , tappa det i prag .. fan ,,,, anovo sucker
Citera
2009-01-05, 13:37
  #19
Avstängd
Rambonauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karate Kenta
Känner flera som jobbar där som berättat och så känner jag flera som stulit ett gäng telefoner därifrån som varit kunders...

A K A "Jag behöver ingen källa då jag är väldigt insatt i ämnet"
Citera
2009-01-05, 16:01
  #20
Medlem
Hade själv en mobil inne på lagning hos anovo för något år sedan. Dom hade den nästan i ett halvår och jag ringde till dom flera ggr och undrade var den tog vägen. Dom sa att dom väntade på några delar från utlandet... Så tillslut fick jag tbk en mobil, det var en gammal sottig sony ericsson som hade den gamla kontakten. Jag hade lämnat in en relativt ny SE W900 som pajjat, telefonen jag lämnade in hade den nya fastport kontakten. Så när jag fick tbk den gamla sony ericsson mobilen så passade varken laddare eller headset. Tyckte dom att jag skulle gå och köpa det själv eller? Så jag tog kontakt med SE som tyckte hela ärendet var pinsamt skött av ANOVO så se bad mig skicka min "nya" mobil till dom så skulle jag få en ny W850 av dom. Sen tog det bara en vecka innan jag fick min splitter nya W850 i kartong på posten. Väldigt bra skött av SE men anovo kan slänga sig i väggen, världens sämsta serviceverkstad! Och det jävla betalnrt vill jag inte ens snacka om...
Citera
2009-01-05, 17:43
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingcool88
Hade själv en mobil inne på lagning hos anovo för något år sedan. Dom hade den nästan i ett halvår och jag ringde till dom flera ggr och undrade var den tog vägen. Dom sa att dom väntade på några delar från utlandet... Så tillslut fick jag tbk en mobil, det var en gammal sottig sony ericsson som hade den gamla kontakten. Jag hade lämnat in en relativt ny SE W900 som pajjat, telefonen jag lämnade in hade den nya fastport kontakten. Så när jag fick tbk den gamla sony ericsson mobilen så passade varken laddare eller headset. Tyckte dom att jag skulle gå och köpa det själv eller? Så jag tog kontakt med SE som tyckte hela ärendet var pinsamt skött av ANOVO så se bad mig skicka min "nya" mobil till dom så skulle jag få en ny W850 av dom. Sen tog det bara en vecka innan jag fick min splitter nya W850 i kartong på posten. Väldigt bra skött av SE men anovo kan slänga sig i väggen, världens sämsta serviceverkstad! Och det jävla betalnrt vill jag inte ens snacka om...

Anovo har drygt 1 mån på sig sedan kan man reklamera produkten för lång servicetid. Så du hade inte behövt vänta ½år.
Citera
2009-01-05, 22:24
  #22
Medlem
Svediss avatar
Lång servicetid.

Citat:
Ursprungligen postat av Kira
Anovo har drygt 1 mån på sig sedan kan man reklamera produkten för lång servicetid. Så du hade inte behövt vänta ½år.

Var framgår denna information från Anovo?

PS. Att ingen har nämnt deras frekventa utdömning av vattenskador förvånar mig.
Citera
2009-01-05, 22:43
  #23
Medlem
jarlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svedis
Var framgår denna information från Anovo?

PS. Att ingen har nämnt deras frekventa utdömning av vattenskador förvånar mig.

Till mig sa dom att det sitter en fuktindikator i telefonen, som visserligen kan vara lite känslig, men att de inte får fortsätta jobba om indikatorn slagit ut (slår ej tillbaka heller). Jag hade glömt min mobil ute i regnet några månader tidigare, men felet hade ju inget med det att göra. Så ja, jag måste nog klaga lite
Citera
2009-05-08, 11:51
  #24
Medlem
Volterinas avatar
ANOVO som utför mobilreperationer - sicket jävla mög!

Vad är det för skitföretag? Är allt egen åverkan och fuktskador hos dem?
Ge mig era erfarenheter av anovo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback