Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Och dina profetior som redan har demonstrerat sin värdelöshet.
Men såg du stenmonumentet i USA där det står inristat i sten att dom vill utrota 90% av befolkningen på planeten? (Geogia guidestones)
Det är fortfarande förbryllande för mig när jag ser minst 2 sträck som sträcker sig över hela himmlen, varje gång jag tittar upp.. I 10 år har jag sett flygplan spraya vita sträck över våra huvuden, dom sprayar lika mycket fortfarande.
Och dom lär inte sluta spraya eftersom ni tror att det är contrails som ligger kvar i atmosfären..
Tror ni bevis för gud, bevis för satan och bevis för ett hot mot ditt liv i form av chemspray från flygplan, är nånting man kan vara ignorant emot hur länge som helst?
Eftersom ni har sån massiv ignorans så låt mig bara fråga om ni tror att massiv ignorans är nånting att "leka med"?
Jag ösnkar att ni som skrev om bevis för gud, hade nånting innanför pannbenet så ni förstod vad en design är..
Tyvär så verkar det bara vara jag som är normal i huvudet i den här tråden, för jag kan erkänna att det finns designer i naturen eftersom jag vet vad en design är och att vi människor har lärt oss designa genom att lära oss av NATURENS DESIGNER..
Ni har tillåmed problem med att se flygplanen som sprayar långa sträck över himmlen (väldigt mycket idag) trots att det bevisar vilken båt ni sitter i och vilken båt politiker sitter i..
ALLT handlar egentligen om att ni är idioter som är så pass kortslutna i huvudet så ni tror contrails är chemtrails och ni vet inte hur man tar reda på om vad som är sannt.
Känns som att ni borde sätta på er både hjälm och skaffa livsförsäkring när eran ignorans är så massiv så ni skulle inte märka nånting om flygplan började spraya gifter över er dagligen..
10 år senare skulle ni fortfrande inte förstå att flygplanen sprayar gift över er.
Att ni inte vet skillnaden på chemtrails och contrails är bevis för gud? eller motsatsen?
Tjänar ni på att inte veta om skillnaden mellan dom 2?
Även om flygplanen sprayar ett av dom ovanför era huvuden?
När kommer ni börja ställa frågor om varför politiker "räddar" oss från växthuseffekten genom att spraya atmosfären med metalldamm för att reflektera solen så tempraturen sänks på planeten?
För budbäraren 13th Sun säger att det är utomjordingar som sänker tempraturen på planeten för att dom ska invadera och äta vilsna människor?
Vem vill ni lita på när det gäller sanningen, är det politiker, advokater eller vanliga människor utan vinstintresse?
Visst , jag kanske inte är världens bästa profet, men om flygplan början spraya över huvudet på svenska befolkningen, det började för 10 år sedan.. Och ett stenmonument i USA beskriver att dom vill utrota 90% av befolkningen.
Medans politiker i USA sa att dom ska spraya aluminiumdamm i atmosfären för att sänka tempraturen och dom kan inte berättat det föör allmänheten eftersom folk skulle protestera , för folk förstår helt enkelt inte att det är för att rädda mänskligheten som vi sänker tepraturen på planeten utan att berätta nånting om det för er som ska andas in sprayan dagligen..
Vafan lyssnar ni på egentligen? för att politiker i Sverige inte sagt nånting att det spray ska släppas över svensk befolkning, men trots det ifrågasätter ni ingenting när dom började spraya för 10 år sedan, och inte ens idag när dom sprayar så mycket så är ni redo att börja ha en åsikt..
Det var för svårt att tro på helt enkelt, svårare än att tro på att svenska staten körde igång en massvaccinering där många svenskar blev allvarligt skadade medans knappt nån dog av sjukdommen som vaccinet skulle försvara emot.