2013-03-01, 19:17
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Det är fortfarande en perspektivsak, alla människor har inteligens hög nog att kunna lära sig vad en design är och att naturen är fylld av designer..

Och DIN intelligens som har trasslat sig in i meninglösa paradoxer om bevis om bevis om icke-bevis skall vara mall?

Citat:
Men dom flesta människor har inte pungkulor stora nog för att våga se sanningen och att hela samhället grundas på bluff på bluff som folk innerst inne förstår men dom är för vilseledda för att lägga hela pusslet och inse att staten är dom som skapat problemen hela tiden för det är så dom tjänar pengar när kryphål skapats så företag kan ge aktier till politiker som lagliga mutor..

Det är faktisk inte "staten" som har skapat grunderna för modern vetenskap och filosofi.

Citat:
För det innebär att man själv måste göra förändringar och det orkar inte dom flesta människor.

Du kan inte använda dina eventuella medpundare som mall för hur aktiva andra är.

Citat:
Så vi fortsätter försöka ignorera bort våra problem och tillåmed bevisen för gud i form av designer,

Problemen är dina med din 'bevis'-förvirring.

Citat:
kan ni ignorera bort och konsekvenser som ignorans när jag pratar om pånyttfödelse gör att ni blir 85%are

Och dina profetior som redan har demonstrerat sin värdelöshet.
Citera
2013-03-06, 16:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bogomil
Och dina profetior som redan har demonstrerat sin värdelöshet.

Men såg du stenmonumentet i USA där det står inristat i sten att dom vill utrota 90% av befolkningen på planeten? (Geogia guidestones)

Det är fortfarande förbryllande för mig när jag ser minst 2 sträck som sträcker sig över hela himmlen, varje gång jag tittar upp.. I 10 år har jag sett flygplan spraya vita sträck över våra huvuden, dom sprayar lika mycket fortfarande.

Och dom lär inte sluta spraya eftersom ni tror att det är contrails som ligger kvar i atmosfären..

Tror ni bevis för gud, bevis för satan och bevis för ett hot mot ditt liv i form av chemspray från flygplan, är nånting man kan vara ignorant emot hur länge som helst?

Eftersom ni har sån massiv ignorans så låt mig bara fråga om ni tror att massiv ignorans är nånting att "leka med"?

Jag ösnkar att ni som skrev om bevis för gud, hade nånting innanför pannbenet så ni förstod vad en design är..

Tyvär så verkar det bara vara jag som är normal i huvudet i den här tråden, för jag kan erkänna att det finns designer i naturen eftersom jag vet vad en design är och att vi människor har lärt oss designa genom att lära oss av NATURENS DESIGNER..

Ni har tillåmed problem med att se flygplanen som sprayar långa sträck över himmlen (väldigt mycket idag) trots att det bevisar vilken båt ni sitter i och vilken båt politiker sitter i..

ALLT handlar egentligen om att ni är idioter som är så pass kortslutna i huvudet så ni tror contrails är chemtrails och ni vet inte hur man tar reda på om vad som är sannt.

Känns som att ni borde sätta på er både hjälm och skaffa livsförsäkring när eran ignorans är så massiv så ni skulle inte märka nånting om flygplan började spraya gifter över er dagligen..
10 år senare skulle ni fortfrande inte förstå att flygplanen sprayar gift över er.

Att ni inte vet skillnaden på chemtrails och contrails är bevis för gud? eller motsatsen?

Tjänar ni på att inte veta om skillnaden mellan dom 2?
Även om flygplanen sprayar ett av dom ovanför era huvuden?

När kommer ni börja ställa frågor om varför politiker "räddar" oss från växthuseffekten genom att spraya atmosfären med metalldamm för att reflektera solen så tempraturen sänks på planeten?

För budbäraren 13th Sun säger att det är utomjordingar som sänker tempraturen på planeten för att dom ska invadera och äta vilsna människor?

Vem vill ni lita på när det gäller sanningen, är det politiker, advokater eller vanliga människor utan vinstintresse?

Visst , jag kanske inte är världens bästa profet, men om flygplan början spraya över huvudet på svenska befolkningen, det började för 10 år sedan.. Och ett stenmonument i USA beskriver att dom vill utrota 90% av befolkningen.

Medans politiker i USA sa att dom ska spraya aluminiumdamm i atmosfären för att sänka tempraturen och dom kan inte berättat det föör allmänheten eftersom folk skulle protestera , för folk förstår helt enkelt inte att det är för att rädda mänskligheten som vi sänker tepraturen på planeten utan att berätta nånting om det för er som ska andas in sprayan dagligen..

Vafan lyssnar ni på egentligen? för att politiker i Sverige inte sagt nånting att det spray ska släppas över svensk befolkning, men trots det ifrågasätter ni ingenting när dom började spraya för 10 år sedan, och inte ens idag när dom sprayar så mycket så är ni redo att börja ha en åsikt..

Det var för svårt att tro på helt enkelt, svårare än att tro på att svenska staten körde igång en massvaccinering där många svenskar blev allvarligt skadade medans knappt nån dog av sjukdommen som vaccinet skulle försvara emot.
Citera
2013-03-06, 17:01
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Men såg du stenmonumentet i USA där det står inristat i sten att dom vill utrota 90% av befolkningen på planeten? (Geogia guidestones)

Nej, det har jag missat.

Citat:
Det är fortfarande förbryllande för mig när jag ser minst 2 sträck som sträcker sig över hela himmlen, varje gång jag tittar upp.. I 10 år har jag sett flygplan spraya vita sträck över våra huvuden, dom sprayar lika mycket fortfarande.

Och dom lär inte sluta spraya eftersom ni tror att det är contrails som ligger kvar i atmosfären..

Tror ni bevis för gud, bevis för satan och bevis för ett hot mot ditt liv i form av chemspray från flygplan, är nånting man kan vara ignorant emot hur länge som helst?

Det gär bra att ignorera sånt som inte är 'bevis'.

Citat:
Eftersom ni har sån massiv ignorans så låt mig bara fråga om ni tror att massiv ignorans är nånting att "leka med"?

Speak for yourself.

Citat:
Jag ösnkar att ni som skrev om bevis för gud, hade nånting innanför pannbenet så ni förstod vad en design är..

Tills vidare är det tämligen klart, vad det är för 'design' du opererar med: Det är sånt som du tror dig se.

Citat:
Tyvär så verkar det bara vara jag som är normal i huvudet i den här tråden, för jag kan erkänna att det finns designer i naturen eftersom jag vet vad en design är och att vi människor har lärt oss designa genom att lära oss av NATURENS DESIGNER..

Däremot vet du inte vad ett bevis är, så din argumentation kollapser redan där.

Citat:
Ni har tillåmed problem med att se flygplanen som sprayar långa sträck över himmlen (väldigt mycket idag) trots att det bevisar vilken båt ni sitter i och vilken båt politiker sitter i..

ALLT handlar egentligen om att ni är idioter som är så pass kortslutna i huvudet så ni tror contrails är chemtrails och ni vet inte hur man tar reda på om vad som är sannt.

Känns som att ni borde sätta på er både hjälm och skaffa livsförsäkring när eran ignorans är så massiv så ni skulle inte märka nånting om flygplan började spraya gifter över er dagligen..
10 år senare skulle ni fortfrande inte förstå att flygplanen sprayar gift över er.

Att ni inte vet skillnaden på chemtrails och contrails är bevis för gud? eller motsatsen?

Tjänar ni på att inte veta om skillnaden mellan dom 2?
Även om flygplanen sprayar ett av dom ovanför era huvuden?

Ditt 'guds'-'bevis' # 1011.

Citat:
När kommer ni börja ställa frågor om varför politiker "räddar" oss från växthuseffekten genom att spraya atmosfären med metalldamm för att reflektera solen så tempraturen sänks på planeten?

NU: "Politiker, är det sant att ni sprayar metalldamm i atmosfären .... och i så fall varför?"

Nöjd?

Citat:
För budbäraren 13th Sun säger att det är utomjordingar som sänker tempraturen på planeten för att dom ska invadera och äta vilsna människor?

Vem vill ni lita på när det gäller sanningen, är det politiker, advokater eller vanliga människor utan vinstintresse?

Istället för att begränsa valet till att vara mellan knasiga profeter, politiker och legalister användar jag min egen förmåga till logisk tänkande och kritisk granskning.

Citat:
Visst , jag kanske inte är världens bästa profet, men om flygplan början spraya över huvudet på svenska befolkningen, det började för 10 år sedan.. Och ett stenmonument i USA beskriver att dom vill utrota 90% av befolkningen.

Medans politiker i USA sa att dom ska spraya aluminiumdamm i atmosfären för att sänka tempraturen och dom kan inte berättat det föör allmänheten eftersom folk skulle protestera , för folk förstår helt enkelt inte att det är för att rädda mänskligheten som vi sänker tepraturen på planeten utan att berätta nånting om det för er som ska andas in sprayan dagligen..

Vafan lyssnar ni på egentligen? för att politiker i Sverige inte sagt nånting att det spray ska släppas över svensk befolkning, men trots det ifrågasätter ni ingenting när dom började spraya för 10 år sedan, och inte ens idag när dom sprayar så mycket så är ni redo att börja ha en åsikt..

Jag avvaktar fortfarande ett underlag som börjar vid 'bevis'-konceptet per se.

Citat:
Det var för svårt att tro på helt enkelt, svårare än att tro på att svenska staten körde igång en massvaccinering där många svenskar blev allvarligt skadade medans knappt nån dog av sjukdommen som vaccinet skulle försvara emot.

Ja, det är svårare.
Citera
2013-03-06, 18:45
Medlem
KungPungPats avatar
Det är väl klart det är bevis för gud eller iaf vem som det går att lyssna på..

Svenska politiker sägr ingenting om att flygplanen sprayat och folk vet inte skillnaden på chemtrails och contrails, och folket har fullt upp med att överleva ekonomiskt så dom har inte tid att kolla upp skillnaden mellan contrails och chemtrails ..

Svenska politiker säger inget, amerikanska politiker säger att dom sprayar för att rädda människor från växthuseffekten..

Svenska politiker säger inget om bevis för gud eller motsatsen, men dom vet att dom inte kan berätta att dom räddar oss från växthuseffekten genom att spraya metaller i atmosfären så tempraturen sänkt iomed att solens strålar inte når marken lika mycket..

Och budbäraren pratar om bevis för gud och motsatsen i form av chemtrails som utomjordingar fått mänskliga politiker att annordna för att sänka tempraturen på planeten så dom kan invadera och äta upp människor, som dom kallblodade, och hungriga, insekter dom är..

Och ni fortsätter hålla politikerna bakom ryggen när ni säger -det tror vi inte på..

Och jag fortsätter skriva sanningen som är att idag var det extremt mycket besprutningar från flygplanen, det var molnfritt idag, alla målnen såg ut att vara sprayade.

Och ni fortsätter ignorera trots att designen på "sprayprojektet" som ni aldrig nånsin kommer ifrågasätta, är ganska avancerad..

Citera
2013-03-06, 19:00
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Och budbäraren pratar ....

Argument from authority.

Citat:
.... om bevis för gud .....

Bevis?

Citat:
och motsatsen i form av chemtrails som utomjordingar fått mänskliga politiker att annordna för att sänka tempraturen på planeten så dom kan invadera och äta upp människor, som dom kallblodade, och hungriga, insekter dom är..

Vad har det med 'gud' att göra?

Citat:
Och ni fortsätter hålla politikerna bakom ryggen när ni säger -det tror vi inte på..

Vad har det med 'gud' att göra?
Citera
2013-03-06, 19:16
Medlem
KungPungPats avatar
Allt har väl förfan med gud att göra, för politikerna styrs av satan och dom har mikrochip som gör dom radiostyrda, medans ni säger -det tror vi inte på..

För ni har lärt er en version av verkligheten som får er att säga -det tror vi inte på.. När jag berättar om nånting som hotar erat liv..

För mig är det fortfarande bevis som går före tro och vilja, men jag känner mig väldigt ensam i landet folket glömmde.

Jag skulle aldrig kunna bli så rädda som ni är så ni tillåmed ignorerar saker som hotar erat liv och eran familjs liv, -det tror jag inte på, är det sista jag skulle säga när jag ser ett chemtrails brevid ett contrail..

Skriv att jag är psyk och har rökt för mycket hasch igen så jag får veta att ni fortfarande inte vaknat upp till sanningen som är att jag skriver om saningen som så många är rädda för att se..

Tammefan hela bunten som skrev i den här tråden är totalt lurade av politiker och religioner, och ni är i tråden för att skriva nedlåtande kommentarer mot "sånna där galningar" som är religiösa..

Men låt mig som är normal säga det till er, -att ni är minst lika vilsna som religiösa människor eftersom ni kan varken se bevis för gud eller satan, religiösa människor tror att dom ska avguda en frälsare inom kort och lite vet dom att det är satan som dom väntar på att få avguda..

Bla bla helt ovesäntligt att skriva till er sömngångare, men jag fortsätter kommentera verkligheten och sanningen som ni inte vågar se, med glädje gott folk..

Fortfarande förbryllande att ni inte kan se designerna från gud och designerna från satan, är det bara för att politiker inte berättat om att flygplanen sprayar metalldamm över era huvuden som gör att ni inte ser den designen?

Om era tankemönster är designade av satan så kanske det inte är så konstigt att ni aldrig kommer se vad satan designar, eller vad gud designat som är i allt levande på planeten med även solsystem och galaxer, man måste vara rejält nerdummad av satans design för att inte ens kunna erkänna att det finns designer i naturen hahahah

Men ni klarar det, samtidigt som ni skriver att jag behöver hjälp hahahahaa

Ni är bra rooliga
Kram
Senast redigerad av KungPungPat 2013-03-06 kl. 19:24.
Citera
2013-03-06, 19:24
Medlem
Norrbottenss avatar
Citat:
Allt har väl förfan med gud att göra, för politikerna styrs av satan och dom har mikrochip som gör dom radiostyrda, medans ni säger -det tror vi inte på..

För ni har lärt er en version av verkligheten som får er att säga -det tror vi inte på.. När jag berättar om nånting som hotar erat liv..

För mig är det fortfarande bevis som går före tro och vilja, men jag känner mig väldigt ensam i landet folket glömmde.

Jag skulle aldrig kunna bli så rädda som ni är så ni tillåmed ignorerar saker som hotar erat liv och eran familjs liv, -det tror jag inte på, är det sista jag skulle säga när jag ser ett chemtrails brevid ett contrail..

Skriv att jag är psyk och har rökt för mycket hasch igen så jag får veta att ni fortfarande inte vaknat upp till sanningen som är att jag skriver om saningen som så många är rädda för att se..

Tammefan hela bunten som skrev i den här tråden är totalt lurade av politiker och religioner, och ni är i tråden för att skriva nedlåtande kommentarer mot "sånna där galningar" som är religiösa..

Men låt mig som är normal säga det till er, -att ni är minst lika vilsna som religiösa människor eftersom ni kan varken se bevis för gud eller satan, religiösa människor tror att dom ska avguda en frälsare inom kort och lite vet dom att det är satan som dom väntar på att få avguda..

Bla bla helt ovesäntligt att skriva till er sömngångare, men jag fortsätter kommentera verkligheten och sanningen som ni inte vågar se, med glädje gott folk..

Kram

Idag är jag på gott humör, så ditt pladder gav mig återigen ett brett leende.

Look behind you!!! De kommer efter dig med microchippet. Skynda dig under sängen KPP. Skynda, skynda, innan de har dig i sitt grepp.
Citera
2013-03-06, 23:35
Medlem
KungPungPats avatar
Heeey, nu är flashback igång igen och nu försvinner inlägg som jag skriver spårlöst så passa på att läs innan dom försvinner..

Jag skriver fortfarande med kärlek som underliggande drivfaktor så dom kan inte förhindra bevis för gud att nå fram till eran själ om inte satan designat vad ni lärt er och att ni ska repetera ologiska teorier när en tänkare dyker upp..

Ni ser designerna gott folk, både guds designer och satans designer och dom bevisar varandra..

Vill ni se guds designer kolla på handen och vårat tredje öga..

Vill ni se satans designer kolla på samhället och den ökade övervakningen av folket som är Hitlers största dröm att få övervka, lyssna igenom telefoner, kolla internet trafik och spraya luften med metaller..

Och sen kolla min kärleksdesign i inläggen riktad mot er och flashbacks hat mot min kärlek mot er och min vilja att förklara detta för er

Design borde kunna förklaras som omtankes-konstruktion, för utan omtanke ingen design..
Citera
2013-03-06, 23:55
Bannlyst
Citat:
Heeey, nu är flashback igång igen och nu försvinner inlägg som jag skriver spårlöst

Varje gång du går OT och drar in saker som inte har med ämnet att göra i dina argument, så anmäls ditt inlägg. Idag har du varit väldigt på hugget med OT'n, varpå du dragit på dig multipla anmälningar. En rent naturlig konsekvens av detta handlande är således att vissa inlägg försvinner eftersom OT är OT är OT..

Citat:
Jag skriver fortfarande med kärlek som underliggande drivfaktor

Det märks inte.

Citat:
Ni ser designerna gott folk, både guds designer och satans designer och dom bevisar varandra..

Du vet INTE vad ett BEVIS är.

Citat:
Vill ni se guds designer kolla på handen och vårat tredje öga..

DU har inte visat att design ligger bakom dessa saker.

Citat:
Vill ni se satans designer kolla på samhället och den ökade övervakningen av folket som är Hitlers största dröm att få övervka, lyssna igenom telefoner, kolla internet trafik

Människan klarar av att utföra sådan dårskap helt på egen hand. Kan du BEVISA att det är SATAN som styr vår nation från rosenbad så har jag alla bevis jag behöver för att därefter avrätta hela stockholm.

Citat:
och spraya luften med metaller..

som av nån konstig anledning inte går att finna i vare sig jord- eller vattenprover i området efteråt...

Citat:
Och sen kolla min kärleksdesign i inläggen riktad mot er och flashbacks hat mot min kärlek mot er och min vilja att förklara detta för er

Du är en psykotisk mentalpatient med megalomaniska störningar. Det finns gränser för hur mycket man låter sådana uttrycka sig i forum... Har du problem med det är du välkommen att starta ett eget diskussionsforum där DU bestämmer vem som skall få prata och inte.

Citat:
Design borde kunna förklaras som omtankes-konstruktion, för utan omtanke ingen design..

Så det var OMTANKE som stod bakom designen på gaskamrarna i Auschwitz? Det hade jag ingen aning om faktiskt. Du är kunnig du.
Citera
2013-03-07, 02:09
Medlem
Kastanjeros avatar
Citat:
Det är fortfarande en perspektivsak, alla människor har inteligens hög nog att kunna lära sig vad en design är och att naturen är fylld av designer..

Men dom flesta människor har inte pungkulor stora nog för att våga se sanningen och att hela samhället grundas på bluff på bluff som folk innerst inne förstår men dom är för vilseledda för att lägga hela pusslet och inse att staten är dom som skapat problemen hela tiden för det är så dom tjänar pengar när kryphål skapats så företag kan ge aktier till politiker som lagliga mutor..

För det innebär att man själv måste göra förändringar och det orkar inte dom flesta människor.

Så vi fortsätter försöka ignorera bort våra problem och tillåmed bevisen för gud i form av designer, kan ni ignorera bort och konsekvenser som ignorans när jag pratar om pånyttfödelse gör att ni blir 85%are
Helt sjukt smart sagt! Jag håller med. Alien-gudar startade mänsklig civiliastion och liv på denna planet men misstolkades av dåtidens primitiva människor och tex bibeln verkar därför mycket orimlig. Om du aldrig ens sett en mikrovågsugn, hur beskriver du då ett rymdskepp? Förmodligen som en enorm fåge lr nåt. Religion e missupfattat, inte dumt. Dessa Alien-folk har teknologier som gett mänskligheten 1000-tals år av lycka och fred! Men alltför många är hjärntvättade och drar till jobbet 8 på morron istället för att se sanningen
Citera
2013-03-07, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kastanjero
Helt sjukt smart sagt! Jag håller med. Alien-gudar startade mänsklig civiliastion och liv på denna planet men misstolkades av dåtidens primitiva människor och tex bibeln verkar därför mycket orimlig. Om du aldrig ens sett en mikrovågsugn, hur beskriver du då ett rymdskepp? Förmodligen som en enorm fåge lr nåt. Religion e missupfattat, inte dumt. Dessa Alien-folk har teknologier som gett mänskligheten 1000-tals år av lycka och fred! Men alltför många är hjärntvättade och drar till jobbet 8 på morron istället för att se sanningen

Varför skulle man inte kunna jobba OCH se sanningen? Dessutom så undrar jag vad du anser att ordet sanning betyder?
Citera
2013-03-07, 02:19
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Varje gång du går OT och drar in saker som inte har med ämnet att göra i dina argument, så anmäls ditt inlägg. Idag har du varit väldigt på hugget med OT'n, varpå du dragit på dig multipla anmälningar. En rent naturlig konsekvens av detta handlande är således att vissa inlägg försvinner eftersom OT är OT är OT..

Det märks inte.

Du vet INTE vad ett BEVIS är.

DU har inte visat att design ligger bakom dessa saker.

Människan klarar av att utföra sådan dårskap helt på egen hand. Kan du BEVISA att det är SATAN som styr vår nation från rosenbad så har jag alla bevis jag behöver för att därefter avrätta hela stockholm.

som av nån konstig anledning inte går att finna i vare sig jord- eller vattenprover i området efteråt...

Du är en psykotisk mentalpatient med megalomaniska störningar. Det finns gränser för hur mycket man låter sådana uttrycka sig i forum... Har du problem med det är du välkommen att starta ett eget diskussionsforum där DU bestämmer vem som skall få prata och inte.

Så det var OMTANKE som stod bakom designen på gaskamrarna i Auschwitz? Det hade jag ingen aning om faktiskt. Du är kunnig du.

Ja det är väl det där med OT när det gäller diskution om bevis för gud, klart man måste få skriva sitt perspektiv på bevis för gud annars är det inga bevis för gud eftersom mainstreamvetenskapen säger "bevisa vetenskapligt annars ser vi inte ens designer i naturen"..

Du får fråga dig själv vrför satans bibel ligger i Stockholm, jag var förbluffad av att den fanns just i Sverige.. Men när man ser på att svenska kyrkan tar en del av folks lön varje månad så klarnar allt och besten har hittat sitt land att leva på slavarna i utan motstånd alls på grund av alla lycliga slavar i landet som blundar hårt hårt hårt såfort staten visar sin fula och enda sida

Klart att Hitler hade OMTANKE om gaskamrarna och att dom skulle designas för att kunna utföra gasningen.. Så att säga att omtanke inte behövs bevisar bara att du inte förstår begreppet omtanke.
För det är väl klart man kan ha nån form av omtanke vad man än ska designa, även om det är designat för ondska så designades det med omtanke..

Vi människor designar ganska bra men inte i närheten av vad naturen/gud skapat i levande designer.

Uppenbart
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in