Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Så du menar att du tänker logiskt när du tror att det kommer att vara lampor tända när våran planet går igenom mörk materia i 3 dagar?
Jag förklarade för dig vad mörk materia gör och inte gör med ljus i tidigare inlägg. Ignorerar du det helt och hållet, eller har jag (och vetenskapsmännen som upptäckt och studerat mörk materia, deras upptäckter jag skriver) fel? Har du en sanning om vad mörk materia gör och inte gör? Du snackar ju strunt om att det suger åt sig ljus, du har tydligen någon fix idé om att bara för vi kallar det MÖRK MATERIA så är det kolsvart, vilket inte stämmer. Vi kan helt enkelt inte se det med våra ögon, eller med instrument som vi ser övrig strålning med.
Partiklar av mörk materia passerar genom jorden och våra kroppar oftare än vad du tror.
Citat:
Du har inte sett något ljus existera där så .. Men du vet ändå att min logiska slutsats är ologiskt..
Du menar alltså att om du släcker alla ljus i ditt rum och det blir mörkt, så är du förblindad av mörk materia? Eller vad är det du säger? Det är avsaknaden av ljus, det är inte en mörk materia som suger i sig ljuset från dina lampor.
Citat:
Har du svårt att inte reagera med rädsla och hat eller ?
Inget i mina inlägg tyder på att jag reagerar på så vis, vet inte hur du kommer fram till det.
Citat:
Ojdå en till som kommer få en chock av att mörk materia exiisterar , tråkigt att religionerna lurade er att reagera med hat och rädsla .. Och du stöttar fortfarande kriget mot droger också det är ett viktigt krig att fortsätta mot svenska befolkningen som inte betyder nått för dig..
Tror ni att det sitter en gud på molnen och skickar er till helvetet eller varför har ni sån rädsla och hat för sanningen som jag skriver?
Det är ju bara astrologi och vetenskap, inge religion..
Det är svårt att förstå vad du menar, du är ignorant vad det gäller vetenskap, och du sitter nu och anklagar oss för att vara religiösa, och börjar prata om politiker och kriget mot droger. Du är ju antingen ett troll eller så är du hög på något.
Du tror inte du blandar ihop astrologi och astronomi? Astronomi är det vetenskapliga, medans astrologi är det magiska...