Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-29, 03:37
  #133
Medlem
Det går inte riktigt att säga eftersom alla upplever smärta olika. Jag tyckte det var en brännande typ av smärta - speciellt när jag tatuerade mig på händerna. Huden blir liksom "het" och lite röd vid det stället en bra tid framöver.

Allt det där är dock nåt som totalt är värt det imo. Skulle aldrig göra det ogjort!

Mvh.
Citera
2017-07-29, 12:28
  #134
Medlem
Matte99ses avatar
Det varierar från person till person och beror dessutom på ställe.

När jag tatuerat mig på armar och liknande så har det känns som... brännande, typ svårt solbränd. På andra ställen där ben ligger ytligt under huden (fingrar och revben t.ex.) gör det betydligt ondare och dessutom uppstår det rodnad och svullnad som kan sitta i ett par dagar.
Citera
2018-03-31, 11:13
  #135
Medlem
suganuss avatar
Hej ! Jag Har Gaddar Som Gjort Väldigt Ont Och Några Har Inte Känns Alls, Så De är Som Ett Lotteri.
Citera
2018-03-31, 11:23
  #136
Medlem
Det är väldigt individuellt, vissa ställen går bättre än andra. Men det spelar ingen större roll enligt mig efter en hel dags sittning är man mör oavsett vart.
Citera
2018-05-08, 00:34
  #137
Medlem
BigFatCones avatar
Jag har gått igenom allt från "Haha, va? Kör du ens?" via "Okej, nu kör det ju lite ont men kör på så vi blir klara med skiten" till "SATAN I HELVETE VAD DET GÖR ONT SLUTA GENAST".

När det inte gör ont så typ kittlar det lite och spänner i huden, inte direkt skönt men "meh" på smärtskalan. När det börjar göra ont så känns det, som någon så väl uttryckte det, lite som att bli skuren med något förhållandevis vasst och varmt, sen ökar det mest i intensitet.

Jag står ut med det, men skönt? Ptja, det kanske är som med att dricka kaffe: man vänjer sig sakta men säkert.
Citera
2018-06-23, 19:17
  #138
Medlem
Jag har en tatuering på ankeln och när han kom åt vissa ställen/nerver eller vad man ska säga så gjorde det ganska ont men på det stora hela så kändes det knappt faktiskt.
Har även en på höften som går upp till revbenen lite. Han började tatuera på höften och först trodde jag inte ens att han hade börjat tatuera för det kändes ingenting men ju närmare revbenen han kom, ju ondare gjorde det. När han väl kom upp dit så kändes det som att han borrade rakt in i skelettet, så det gjorde väldigt väldigt ont.
Citera
2018-07-22, 10:07
  #139
Medlem
Beror på var du kör. Och vem som kör. Gjorde en på armen (som sägs inte ska göra ont), hos nån jävla luffare på en magaluffresa (behöver jag ens påpeka att jag var aspackad?). Kändes inte alls vid tillfället, men hade svinont i armen i flera veckor efteråt.
Gjorde en på kuken hos en riktig tatuerare, den gjorde ont att göra, men läkte snabbt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback