Citat:
Ursprungligen postat av yokohama
Det var ju verkligen svar på tal...
Jag har inte skrivit att jag varit aktiv på FB med ett annat namn.
Jag är inte heller delaktig i någon påstådd kampanj mot FB utan snarare oroad över utvecklingen.
Jag undrar fortfarande hur "trams" definieras och hur man skall förhålla sig till det begreppet. Jag ställer mig även frågande till att man slänger ut folk för att de håller med någon som blivit utslängd.
Istället för att skriva ett halvt A4:a om att man inte tänker svara så tror jag att det hade höjt trovärdigheten hos admin att trots allt svara på frågor som torde röna ett visst allmänintresse hos folk på forumet.
Jag har även svårt att se att man inte kan svara på i mitt tycke seriös kritik utan hänvisa till för få inlägg. Är det verkligen relevant?
Lägg ner gnället. Gör något konstruktivt istället.
Här är dina inlägg:
http://www2.flashback.info/scandinavia/search.php?searchid=145111
Tre inlägg, alla handlar om Flashback.
Det är gnäll på forumet, och dess regler ...
Men vad är det som är fel?
Du deltar ju inte i forumet?
Så då spelar det väl ändå ingen roll?
Eller?
Kasta dig in i debatten. Delta! Tillför något.
Du är hjärtligt välkommen.
Det blir så mycket roligare när användarna deltar i forumet, än bara står i ett hörn och gnäller som någon tjurskallig unge. Har du önskemål om hur forumet kan förbättras så återkom när du deltagit och vet vad det handlar om. Börja inte ditt deltagande bara med en massa gnäll. Det ser bara illa ut.
Ledsen ifall jag låter hård, men jag orkar inte besvara en massa tjafs. Ditt inlägg var inte i sig fel, men föga intressant när du bara gjort tre inlägg.
Hur kan du kritisera forumet, när du inte ens varit delaktig? Hallå!!!!
Bättre kan du. No hard feelings i övrigt.
admin