2003-10-30, 21:08
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Tja, det är ju din åsikt, personligen skulle han få heta Adolf Hitler och varit forummedlem sedan dag 0 om han ville, jag tycker det viktigaste är vad han har att säga.....

Jag stör mig på det eftersom han skriver i form av "gammal medlem"
Citera
2003-10-30, 21:48
Medlem
Samhains avatar
Klart att det är som Enverhoxa säger. Det är sakfrågan som överhuvudtaget är viktig. Vem han varit tidigare är helt egalt. Dessutom tyder väl nicket på att han inte är en rookie iaf
Citera
2003-10-30, 22:03
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avdagata
Om alla hade använt sin energi till livliga debatter istället för att gång på gång konstatera hur mycket sämre forumet hade blivit så hade man nog kunnat få fart på allt igen!

No shit! Yes shit!
Citera
2003-10-30, 22:18
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jag stör mig på det eftersom han skriver i form av "gammal medlem"
Håller med. Se Rubbermans post.
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain
Klart att det är som Enverhoxa säger. Det är sakfrågan som överhuvudtaget är viktig. Vem han varit tidigare är helt egalt. Dessutom tyder väl nicket på att han inte är en rookie iaf
Du själv registrerade dig idag...
Citat:
Ursprungligen postat av Dennis - Pixel
No cheeze! Yes shit!
Banna, banna, banna!
Citera
2003-10-30, 22:21
Medlem
Dennis - Pixels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
Banna, banna, banna!

Vadå banna?? Du kanske inte fattade; Jag håller med, var vad jag försökte säga, för att slippa skriva om det som keepzir skrev.

Och sluta med ditt trams nu!
*Åhhh, banna, banna, har gör ju inget*
Citera
2003-10-30, 22:27
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samhain

Tänker du möjligtvis på samma sak som jag? Reagerade direkt när jag såg det......
Citera
2003-10-30, 22:28
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Vadå banna?? Du kanske inte fattade; Jag håller med, var vad jag försökte säga, för att slippa skriva om det som keepzir skrev.
"No cheeze! Yes shit!" - vad är det att fatta?
Citat:
Och sluta med ditt trams nu!
*Åhhh, banna, banna, har gör ju inget*
Du vet själv vem som står för tramset.
Citera
2003-10-30, 22:28
Bannlyst
Citat:
Banna, banna, banna!

Instämmer till fullo Boogaloo!!
Tänk va kul om man kunde bo i Välrdens bästa stad
Hehe...var bara tvungen...

/BOozer!!
Citera
2003-10-30, 22:31
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Originally Posted by Samhain

Och när blev reggningsdatum och antal inlägg något som styr vilken substans ett inlägg har? När skall man i så fall börja ta inlägg från nya användare på allvar? En månad och 100 postningar, eller?
Citera
2003-10-30, 22:35
Medlem
Milkfed 2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Millesgården
Hejsan alla glada Flasbackare. Detta är mitt första, och med stor sannolikhet sista, inlägg här på forumet. Jag blev medlem först idag, men var aktiv under en lång tid tidigare under ett helt annat nick. Det är dock några år sedan. Jag har under dom senaste månaderna nöjt mig med att läsa inlägg och svar men känner nu att jag måste registrera ett konto och skriva ett inlägg, om inte annat så för gamla tiders skull. Det är med förfäran jag ser den vändning som skett här dom senaste månaderna. Folk blir varnade till höger och vänster för rena skitsaker som skulle passerat överallt annars, även i det dagliga livet utanför Internet. Många, dock inte alla, moderatorer visar upp en häpnadsväckande brist på insikt och förståelse, ägnar sig åt mannamån och maktmissbruk och har ingen som helst självinsikt och självkritik. Att detta kan fortgå måste ju bero på att dom livligt påhejas av en admin som likt en Percy Nilegård på amfetamin ägnar sig åt en "Management by fear"-taktik för att kväsa alla dom som råkar ha en annan åsikt än admin. Det är ju barockt att som admin, med en dåres envishet, hävda att han minsann aldrig kickat någon för att dom haft åsikter, när det är precis det som sker på nästan daglig basis. Nu råkar det vara åsikter som inte stämmer med admins och detta löser han smidigt genom att kalla det "trams", ett icke-ord som inte kan förstås av någon annan eftersom det är admin som bestämmer vad som är trams eller inte. Jag är övertygad att Flashbacks forum kommer att självdö på grund av detta despotstyre som nu förekommer, många debattörer orkar inte stanna på ett forum där minsta felsteg kan innebära den offentliga schavotten och omedelbar avstängning, och detta för att man hyser annan åsikt än admin och tillåter sig att uttrycka den. Den "utrensning" som admin talar om i var och varannan tråd där detta debatteras är som jag ser det ett effektivt sätt att döda den frispråkighet som tidigare funnits på Flashback och kommer oundvikligen leda till långsamt förfall och undergång. Kvaliteten på inläggen har märkbart försämrats senaste månaderna och ersatts av ja-sägare och rövslickare som köpt hela Idi Admin-konceptet och effektivt tystats från all kritik. Men admin säger ju att fler och fler användare registrerar sig så jag antar att han sätter likhetstecken mellan kvalitet och kvantitet. Jag ser med saknad och vemod på utvecklingen, det har varit ett underbart ställe att läsa och debattera på, massor med goda skratt har man fått, men det verkar vara förbi nu.....

jagkaninteläsadethärblirbarasnurrigihuvudetattdela intextenistyckenhadevaritpåsinplatskanske
Citera
2003-10-30, 22:37
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Håller med. Se Rubbermans post.

Banna, banna, banna!

Jag har varit här sen starten och till och med en stund innan det så håll inne med skitsnacket grabben
Citera
2003-10-30, 22:38
Medlem
Samhains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Tänker du möjligtvis på samma sak som jag? Reagerade direkt när jag såg det......

Samma här
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in