2009-05-03, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Passwords är ett ickeforum precis som Laiback så du har inget argument.

Passwords är en tjänst som finns på FB, det är klart jag ska ha tillgång till den. Skall en bann ifrån Laidback hindra mig från att nyttja den tjänsten?
2009-05-03, 14:12
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Passwords är en tjänst som finns på FB, det är klart jag ska ha tillgång till den. Skall en bann ifrån Laidback hindra mig från att nyttja den tjänsten?
Absolut. Du har ju med med övertygelse visat att du inte respekterar hur men beter sig på forumet så du bör koncentrera dig på att vara tacksam för att du tillåts stanna kvar oavsett vilka inskränkningar din forumvistelse fått.
2009-05-03, 14:13
Medlem
Sunners avatar
Citat:

Du har ingen given rätt till ett skit på FB.
2009-05-03, 14:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Absolut. Du har ju med med övertygelse visat att du inte respekterar hur men beter sig på forumet så du bör koncentrera dig på att vara tacksam för att du tillåts stanna kvar oavsett vilka inskränkningar din forumvistelse fått.

Uppenbarligen vet jag hur man beter sig, annars hade jag inte varit kvar. Nu är frågan hurvida min rätt till Passwords är mer eller mindre värd en bann i ett tramshörn? Inte hurvida jag sköter mig eller inte, det här rör ju alla som har tillgång till båda.

Det som i princip sägs här är, vi värderar trams mer än något annat.
2009-05-03, 14:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Du har ingen given rätt till ett skit på FB.

Tack för ditt inlägg, så länge som det står i reglerna bör det gälla. Jag SKALL har tillgång till passwords. Det är det ingen som kan säga något om, ifall detta inte gäller får man ändra reglerna eller bannlysa mig från Passwords.

Sätter man upp regler ska dom följas, vad är annars poängen?
2009-05-03, 14:23
Medlem
Sunners avatar
Citat:
Tack för ditt inlägg, så länge som det står i reglerna bör det gälla. Jag SKALL har tillgång till passwords. Det är det ingen som kan säga något om, ifall detta inte gäller får man ändra reglerna eller bannlysa mig från Passwords.

Sätter man upp regler ska dom följas, vad är annars poängen?

Om Admin nu inte tycker om dig så är det hans fulla rätt att sparka ut dig från precis vilka delar av FB som han känner för, och du kan inte göra ett skit åt saken, hur svårt kan det vara att begripa? Nog för att den här LB<->Passwd kopplingen lär vara en miss, men uppenbarligen tycker Admin inte att den är så enormt viktig, och det enda du kan göra är att gilla läget.
Men du kan ju alltid starta en tråd i juridik-forat och fråga om tips, du kanske kan stämma FMG
2009-05-03, 14:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sunner
Om Admin nu inte tycker om dig så är det hans fulla rätt att sparka ut dig från precis vilka delar av FB som han känner för, och du kan inte göra ett skit åt saken, hur svårt kan det vara att begripa? Nog för att den här LB<->Passwd kopplingen lär vara en miss, men uppenbarligen tycker Admin inte att den är så enormt viktig, och det enda du kan göra är att gilla läget.
Men du kan ju alltid starta en tråd i juridik-forat och fråga om tips, du kanske kan stämma FMG

Sätter man upp regler så skall dom följas, det vet Admin säkerligen om. Vad är nästa sak, en outning är inte så farlig för det är någon han känner.

Antingen eller.
2009-05-03, 14:58
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Sätter man upp regler så skall dom följas, det vet Admin säkerligen om. Vad är nästa sak, en outning är inte så farlig för det är någon han känner.

Antingen eller.

Du är väldigt duktig på att försöka skylla saker på alla andra förutom på ditt eget beteende, just det beteende som är orsaken till din avstängning.

Det är inte så att admin eller en moderator helt plötsligt bestämde att du skulle bli avstängd från laidback utan någon som helst orsak.

Du har fått ett svar i den här frågan så jag förstår inte varför du fortsätter gnälla.
2009-05-03, 15:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Du är väldigt duktig på att försöka skylla saker på alla andra förutom på ditt eget beteende, just det beteende som är orsaken till din avstängning.

Det är inte så att admin eller en moderator helt plötsligt bestämde att du skulle bli avstängd från laidback utan någon som helst orsak.

Du har fått ett svar i den här frågan så jag förstår inte varför du fortsätter gnälla.

Du pratar orsak, jag pratar verkan.
2009-05-03, 15:07
Medlem
Artygs avatar
Citat:

Antingen eller.

https://www.flashback.org/rules/

1.06 är en regel som finns.
Dock finns det ingen regel som säger att du som medlem har rätt att ha tillgång till alla forumsdelar. Där fallerar din usla jämförelse.
2009-05-03, 15:08
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Du pratar orsak, jag pratar verkan.

Nej, du pratar om att inte ta ansvar för dina handlingar.

Det är ingen annans fel än ditt eget att du inte kommer åt dom två delarna av forumet men du verkar mer intresserad av att klaga på allt och alla än att ändra det beteende som satt dig i klistret från början.
2009-05-03, 15:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
https://www.flashback.org/rules/

1.06 är en regel som finns.
Dock finns det ingen regel som säger att du som medlem har rätt att ha tillgång till alla forumsdelar. Där fallerar din usla jämförelse.

1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet

Anonymiteten garanteras på Flashback. Den som publicerar personuppgifter, IP-nummer, eller inlägg med tydligt uppsåt att avslöja en annan användare riskerar avstängning. Hot om avslöjande, i inlägg eller i PM, är också förbjudet, med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.

Att publikt sammankoppla användares alternativa konton är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.

ok?

Edit : jaha du var bara dum och otydlig, jag trodde du bara var dum.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in